9

6 3 0
                                    

"Fajn mám pár minút takže ani neviem kde začať. Jednoducho keď si mala 18 prišla si sem prvý krát. Chvíľu som ťa tu nechal len jednoducho nezapadala si. No niečo na tebe bolo a. No nebudem ti hovoriť úplne všetko. Každopádne my si vyberáme koho si zoberieme z vonku. Lenže teba nikto nikdy nevybral ty si sa tu nejak každý rok ocitla a nikto nechápal ako. Doteraz nikto nevieme prečo. Jednoducho nemáš tu čo robiť. Typovali sme ťa skôr na ženu dňa. Mysleli sme že si špeh od nich. Zakaždým sa ti vymazala pamäť keď som ťa vyhodil lenže keď si sa vrátila tak sa ti vrátila aj pamäť. Len teraz je niečo inak. Nevrátila sa ti a to tiež nevieme prečo." Vychrlil na mňa a ja som sa to snažila spracovať.
"Prečo si má teda teraz nechal aby som tu ostala?" Opýtala som sa nechápavo.
"Pretože niečo mi hovorí, že tu máš byť. Bratia chcú aby som ťa vyhodil, pretože ti stále neveria a niečo im na tebe vadí. No podľa mňa špeh niesi. Pozoroval som ťa a nestretavaš sa so žiadnou ženou dňa takže nemám prečo ťa posielať preč keď niečo očividne chce aby si tu bola." Povedal a zapozeral sa na mesiac ktorý žiaril nad jazerom.
"Čo je pravda na legende lásky ženy dňa a muža noci a o ich dieťati?" Skúsila som sa opýtať na tuto tému pretože má tiež zaujíma a hlavne či je stále pravda to čo legenda hovorí.
"Všetko je pravda dokonca aj to, že dieťa nevieme nájsť. No kráľ s kráľovnou už zúria." Povedal trochu sklamane
"Naozaj ho chcete zabiť? A aký kráľ s kráľovnou? O čom to hovoríš?"
"Na to ti odpovedať nebudem! A to o kráľovstve ti poviem zas inokedy." Povedal naštvane. "Už je neskoro musím ísť, bratia budú zúriť." Zmizol.
Mám pocit, že už sa z tohto zmätku nevymotam. Je normálne aby mi niekto vymazal pamäť alebo čo? A čo myslel tým, že mi nebude hovoriť úplne všetko? Ell o kráľovné a kráľovy nič nehovorila. Ten chlap mi niečo tají, ale ja to zistím! A keď nie ja tak som si 100% istá, že Ella odhalí všetko.

Postavila som sa a išla som do školy. Stihla som čas kedy sa z trávy vynárali aj ostatne študentky. Takže nik nezistí, že som tu bola skôr.
"Loven!" Vykríkla som keď sa zrazu zjavil predomnou.
"Ale ahoj malička. Už si sa rozhodla pre osobnú prehliadku?" Znovu na mňa žmurkol akoby myslel na niečo iné ako na prehliadku a mňa znovu striaslo.
"Nie Loven ďakujem, už som videla všetko." Usmiala som sa naňho a snažila som sa ho obísť.
"Podľa mňa si všetko ešte nevidela drahá Aurora" povedal a obišiel má. Čo tým myslel? Chcel tým nieco naznačiť? Povedať? Prečo tu sú všetci tak strašne tajnostkársky?!
"Aurora ahoj!" Ježiš! Dnes má musí naozaj každý vystrašiť?!
"Och to si ty. Ahoj Ell." Usmiala som sa trošku viac sklesnute ako som chcela.
"Stalo sa niečo? Čo od teba chcel Loven?" Vyzvedala
"Och ale nič. Nič čo by sa od neho nedalo čakať. Poďme na hodinu nech prídem na iné myšlienky." Navrhla som aj keď som nevedela čo mame prvú hodinu a hlavne s kým ju máme.
"Nočne zvieratá a mame to myslím že s Collinom." Usmiala sa.
"Zdá sa mi to alebo sa červenáš?" Zasmiala som sa nad tým ako sa hneď začala obzerať a rýchlo krútila hlavou na znak nie.
"Nevedela som že budeme mať hodiny aj s niekym iným ako s Lucasom."
"A to je zle alebo dobre?" Nechápala
"To je len dobre. Ten chlap mi začína liezť na nervy. Mimochodom koľko majú naši bratia rokov?" Opýtala som sa radšej na všetkých nech to neni toľko nápadné.
"Lucas má 26, Collin má 25 a náš úžasný Marco má 24" sú tak mladý. Lucasa som teda typovala správne.
"Ako to že tak mladý majú také postavenie?" Som rada, že toto dievča je moja kamarátka! Odpovie mi fakt na všetko.
"Ich otec zomrel pred 5rokmi a tak na Lucasa ostala cela škola. Postupne sa k nemu pridali po nejakom čase aj bratia aby mu s vedením a udržiavaním školy pomohli. Naozaj Lucas sa stal riaditeľom veľmi mlady ale bol na to vedený od malička a tak to pre neho nebolo až take hrozne. Vraj. " Usmiala sa určite potešena, že mi dokáže odpovedať na všetko na čo sa jej pýtam.
"Vy dve tam. Ticho!" Ukázal na nás Collin a zastal pohľadom na mne. Zamračil sa. Och jasne nemá má rád. Zamračila som sa tiež naňho a jemu prebehli iskričky v očiach. Zdalo sa mi to alebo to bolo naozaj? Kukla som na Ell ale ta pozerala na neho a keby do nej nedrgnem slina by jej začala tiecť po brade. Nečudujem sa jej. Collin pobral rovnako ako jeho starší brat veľa krásy. Boli si vlastne dosť podobný až na to, že Collin mal zelene oči, jemne strnisko, bol možno o kúsok nižší od Luca ale to nevadilo lebo z neho sršala neskutočná charizma a aj keď možno nechcel tak aj dobro. Narozdiel od Lucasa. Jemu sršala z tvare viac autorita a to, že je niečo viac.

Ríša mužov noci Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang