13

3 2 0
                                    

"Naozaj sa musím s ním stretnúť!" Zúrila som. Collin má nechcel pustiť za Lucasom a ešte stále mi nedal dobrý dôvod prečo ma k nemu nechce pustiť. Iba stojí pred dverami ako nejaká ochranka.
"Vravím ti, momentálne je zaneprázdnený!" Zvraštil obočie a mám pocit, že sa nad ním začína čosi tvoriť.
"Hej! Kľud! Nechcem tu zas spúšť Coll. Už ju môžeš pustiť, ďakujem." Potľapkal brata po ramene keď vyšiel z kancelárie a Collin iba prikyvol a zmizol. Pozrel na mňa a otvoril dvere viac aby som mohla prejsť. Vrútila som sa tam ako spúšť a hodila mu vizitku na stôl.
"Čo bolo tak dôležité, že sa ti tak podarilo vytočiť Collina?" Opýtal sa ma s miernym smiechom. Byť ním sa nesmejem, pretože Collin tu neni jediný vytočený.
"Momentálne sa nejdem zaoberať tým čo sa to preboha nad ním tvorilo, ale prejdem rovno k veci. Mala som návštevu." Vyhŕkla som naňho a on len zdvihol obočie.
"Dnes za mnou v kaviarni bola žena. Pýtala sa na teba!" Povedala som nepokojne kvôli tomu, že neviem ako bude reagovať a ja som tu s ním úplne sama.
"Aká žena?" Bože čo ja viem? Všetko som mu povedala čo sa stalo, čo som cítila. A potom mi napadlo, že som mu možno nemala nič vravieť. Možno som to mala nechať tak a sama si zistiť o tej žene a tejto situácii viac. Ale to mám za to, že nemyslím pred tým ako konám.
"Dobre, ďakujem ti, že si mi o tom povedala. A teraz by si mala ísť." Povie mi s kľudom Angličana a ja sa znovu vytočím.
"Akože ako mala by si ísť? Nikam nejdem kým mi nepovieš čo sa deje! Kto to bol? A čo mám robiť keď znovu príde?!" Už som sa neudržala a vykríkla som to celé naňho. Ja som mu povedala čo som si mohla nechať pre seba, tak on by mi mal na oplátku zodpovedať na moje otázky.
"Bude ti musieť stačiť, že to bola pravdepodobne jedna zo žien dňa. To je všetko čo ti môžem povedať. A teraz! Choď!" Povedal trochu zvýšeným hlasom zatiaľ čo pozeral von oknom. Exol skleničku burbonu  a pozrel na mňa prísnym pohľadom. Zamračila som sa, ale nepovedala som nič. Zdvihla som sa zo stoličky a odišla znovu vytočená z jeho kancelárie.

"Už dlho som nevidel Collina takého nabruseneho. Niečo mi hovorí, že v tom máš prsty ty." Povedal so smiechom Marco.
"Pozri ak nechceš byť rovnako nasrany tak má nechaj na pokoji!" Pri tom som sa naňho ani nepozrela a išla som ďalej. Chcela som sa ho zbaviť no to mi nedošlo, že s ním mám zrovna teraz hodinu.
"A dnes tu už máš plavky? Alebo aspoň tričko cez ktoré ti potom nebude vidno celé prsia a nebudeš vzrušovať celu školu?" Čože? Moje lica chytili mierny odtieň červenej.
"Ehm. Mám plavky." Sklonila som zrak a pozerala si na topánky.
"Nebudem klamať, veľmi rad by som si ťa v nich chcel pozrieť ale s ľútosťou ti musím oznámiť, že dnes sa hodina ruší. Povedz to ostatným." Prikázal mi Marco. A zas bez uvedenia dôvodu. To majú snáď v rodine! Nemám náladu sa už ani pýtať prečo ani ho napomenuť kvôli tomu, že ani nepoprosil ba kvôli jeho narážkam. Jednoducho som prikývla a išla za ostatnými ku jazeru. On zmizol.

"Hodina sa ruší." Oznámila som dievčatám. Niektore zviskli od radosti a iné po mne zazerali. Čo majú za problém?
"Takže si motaš okolo prsta všetkých bratov?" Ozvalo sa jedno dievča zo zadu. Prosím? Ostala som zaskočená a ona podišla dopredu. Bolo to presne to dievča, ktoré mi povedalo, že sa mám od Lucasa držať ďalej.
"Prv si u Lucasa častejšie ako na hodinách a teraz sa zruší hodina s najsexi z nich? A to určite kvôli tebe? Idete si spolu užiť alebo čo?" Tak toto trochu prehnala. Zaťala som päste, sánku a všetko to vo mne len vrelo.
"Ako sa opovažuješ! Odkiaľ ti vôbec niečo take napadlo?! Ani s jedným z nich nič nemám!" Nekričala som no povedala som to dosť zúrivo na to aby pochopila, že by nemala už ďalej vyrývať.
"Cela škola hovorí o tom ako si už každému z nich dala. Ale jedno mi nejde do hlavy. Ako sa ti podarilo zviesť Lucasa?" Povedala tiež naštvane. To že o mne hovorí cela škola? Odkiaľ tieto klebety majú?
"To! Neni! Pravda!" Zrazu ani neviem prečo som dlane v rýchlosti otvorila a ju odrazilo až do rybníka. Čo sa to práve stalo? To som spravila ja? Vyšla z rybníka rýchlosťou svetla alebo v tomto prípade tmy a v rukách sa jej pohybovalo presne tá istá čierna hmla ako nad Collinom.
"Okamžite prestaňte!" Zrazu sa medzi nami objavil Marco aj s Lucom. Luc mi pozeral rovno do oči.
"Obidve pôjdete s nami. A Ella. Kde si?" Zakričal Luc. Vynorila sa z davu dievcať.
"Pôjdeš s nami ako svedok." Svedok? A na čo? Nebude stačiť keď mu povieme my dve čo sa stalo?

Ríša mužov noci Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora