Jungkook'tan
Güzelliği yüzyıllar boyu alınamayan canımı alacak derecedeydi. Kiraz rengi dudakları, siyah saçları, buğday teni ve o muazzam kokuyordu... Bir insanın bu kadar güzel olması mümkün müydü ki..? Onu öpmek bir anda yaptığım bir şeydi ama onun karşılık vermesi o kadar güzeldi ki doyamamıştım ona. Gerçi böyle güzel bir insana nasıl doyulurdu ki..
Taehyung'dan
Karşılık vermeye başlamamla beni daha tutkulu öpmeye başlaması bir olmuştu. Adeta nefesimi kesiyordu. Çok yakışıklı bir adamdı. Uzun boyu, kahverengi saçları, dövmeleri ve elleri.. Belimde olan elleri. Siktir! Elleri belimdeydi ve beni daha çok kendine bastırmaya devam ediyordu. Artık dayanamayacağımı anladığım zaman, istemeyerek de olsa geri çekilmiştim. Çok güzel bakıyordu. Ama ya az önce gördüğüm gözleri. Kırmızıydı...
Th: Sen ne-
Jk: Shh sakin ol güzel bebeğim. Her şeyi anlatacağım yeter ki sakin ol. Şimdi evime gidelim ve sana her şeyi anlatayım olur mu ?
Taehyung'dan
Tamam anlamında başımı sallamıştım. Garaja indik ordan da evine doğru yola çıkmıştık. Dağ yolu gibi bir yoldu. Şehir merkezine biraz uzaktaydı. Biraz korksam da sesimi çıkaramıyordum. Sonunda geldiğimiz zaman kapıyı açıp beni içeri davet etmişti. Çok büyük bir evdi, ev demek az kalırdı aslında saray gibi bir yerdi. Elimden tutup beni bir odaya doğru götürmeye başladı. Odaya girdiğimizde rafta parıldayan gümüşler, sıra sıra dizilmiş kazıklar, sopalar ve daha bir çok şey...
Jk: Bunlar beni öldürmeye gelenlerin bıraktığı eşyalar.
Taehyung'dan
Korkuyla bakmıştım ona. Bunu fark etmiş olacak ki konuşmaya devam etti.
Jk: Sakin ol gördüğün gibi hâlâ karşında ve sağlıklıyım.
Th: Peki onlar seni neden öldürmek istedi?
"Geçmişte.."
Jk: Hey Sarah seni yakalayacağım buraya gel. Nasıl üstüme su atıp kaçabilirsin.
Sarah: Ama abi bu sadece bir şakaydı fazla abartıyorsun.
Jk: Demek şakaydı öyle mi. Çabuk buraya gel küçük fare.
Sarah: Anne kurtar benii abim beni rahat bırakmıyor.
Amber: Çocuklar sakin olmalısınız yoksa babanız gelip size kızacak. Hem daha odun toplamaya bile gitmediniz. Çabuk olun hadi.
Jk: Peki anne.
Anneleri onlara birer öpücük verip odun toplamaya göndermişti çünkü kış yaklaşıyordu.
"Şimdiki zaman"
Jk: Bu çok uzun bir hikaye, zamanla öğreneceksin. Ama umarım hâlâ yanımda olabilirsin...
💗💗BÖLÜM SONUU 💗💗
Sizce Jungkook ne yapmış olabilir ???
Not :Baya geç yazdım özür dilerim 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes On Mine •Taekook
FanfictionBelimi kavrayan eli o kadar sert tutuyordu ki, boynumda hissettiğim nefesiyle öleceğim sandım. Beni yavaşça bıraktı, bıraktığı an sanki boşlukta hissettim. Kolları kocamandı neredeyse belimin tamamını sarmıştı. Beni düzeltti ve ; Jk: Daha dikkatli...