Th: ... Burada saklanıyorum diye, beni ihbar mı edeceksiniz ?
Demek öyle..
Jk: Bunun için sormamıştım.
Th: Ayrıca itiraf ederken söylediğim her şey benim en büyük sırrımdı
Jk: İhbar etmek için bir sebebim yok, yapmak da istemiyorum.
Th: Rahip bey ne zaman yakalanıp öldürüleceğimi bilmiyorum ama sorun değilse, sizin hikayemi daha fazla öğrenmenizi istiyorum. Asla suç işlememem gereken bir kış gecesinde, o gün olanları anlatacağım, o gün neler olduğunu, neden bir suça karıştığımı.
Yaklaşık 5 yıl öncesiydi..
Tasha: Ah kahretsin! Yağmur başladı!!
Th: Yağmur yağarsa birazdan vadide sel başlar. Tasha, sonra aramaya ne dersin?
Tasha: Hadi ama, bu sinir bozucu. Senin değil diye için rahat konuşabiliyorsun! Eğer bulamazsak sorumluluk alacak mısın?
Th: Yarın sabah yine gelelim.
Tasha annemle beraber yaşadığımız evin sahibinin kızıydı. O zamanlar babamla onun babası iş yapıyorlardı ama babam öldüğünden beri Tasha ailesini uzaklaştırdı ve bize hizmetçi gibi muamele edip görmezden geldi. Ne kadar sefil hâlde olsam da ona karşı düşüncesizce davranamıyordum. Oradan başka kalacak yerimiz yoktu. O gün de çok sevdiği el aynasını ormana düşürmüştü. Aramaya gidelim diye çok inat etti. Sonraki gün vadiden gelen sel çok şiddetliydi. Akım öyle güçlüydü ki vadinin karşısındaki ormana gitmek zordu.
Tasha: Ah cidden! Annemin zar zor aldığı bir aynaydı..! Oh! Şapkam!! Lanet olsun şapkamı da kaybettiğime inanamıyorum..! Hey Taeyun, bir şeyler yap.!
Th: Onu alamazsın Tasha. Ayağını atar atmaz suya kapılırsın.
Tasha: Bu yüzden sana yap diyorum ya! Hem sen benden büyüksün! Çabuk al onu!
Th: Alamam!! Ayrıca sözlerine dikkat et. Ayrıca sağanak başladığı için ne kadar iş çıktı biliyor musun? Senin yüzünden buraya geldim ve işlerimi de yapamadım.
Tasha: Ah cidden..! Annenle evimizden kovulmak mı istiyorsun?!
Th: Şapkanı oradan almak gibi bir düşüncem yok. O kadar degerliyse kendin al.
Tasha: Hah, neyse sonra görüşürüz.
Th: Tasha! Tasha bu çok tehlikeli! Tasha!!
Tasha: Ahh!! Aagh!!!
Th: TASHA!!!!
💗 BÖLÜM SONU💗
Not: Biraz geç geldi ama yazmaya çalıştım umarım kötü olmamıştır ve biraz da olsa kafanızı dağıtabilmenize yardımcı olur 🖤🎗️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes On Mine •Taekook
FanficBelimi kavrayan eli o kadar sert tutuyordu ki, boynumda hissettiğim nefesiyle öleceğim sandım. Beni yavaşça bıraktı, bıraktığı an sanki boşlukta hissettim. Kolları kocamandı neredeyse belimin tamamını sarmıştı. Beni düzeltti ve ; Jk: Daha dikkatli...