BÖLÜM 2 🖤

382 20 13
                                    

Taehyung'dan

O günden sonra Bay Jeonla bir kaç defa karşılaştık ama hep yolumu değiştirmiştim, çünkü hâlâ utanıyordum. Aradan 5 gün geçmişti.

Jm : Tae Bay Jeon seni odasına çağırıyor, acele etsen iyi olur.

Th : Peki.

Beni neden çağırmıştı bilmiyorum. Onunla konuşmaya veya karşılaşmaya da hazır değildim sanırım ama yapacak bir şey yoktu artık odasının önündeydim. İçeri girdim. Sandalyesinde değildi.

Th : Bay Jeon ? Nerdesiniz?

İçeri girdiğim gibi arkamdaki kapının kapanması bir olmuştu. Hemen arkamı döndüm.

Jk : Tam arkandayım Tae..

Boynumda hissettiğim sıcak nefesiyle resmen uyuşmuştum. Aniden arkamı döndüm, koltuğa takılan ayağım geriye düşmeme neden olmuştu ve

Th : Aaahhh

Jk : Dikkat et !

Bi anda nasıl olmuştu bilmiyorum ama Bay Jeon üstündeydi, evet evet tam üstümde. Boynuma bakıyordu, sanki aç gibiydi. Siktir gözleri.. gözleri kırmızı olmaya mı başlamıştı bana mı öyle gelirdu.

Th : B-bay Jeon..

Jk : Ah pardon Tae.

Kalkmaya çalışırken onu tuttum.

Th : Gözleriniz.. gözlerinize noldu öyle

Jk : ...

Jungkook'tan

Siktir. Görmüş müydü, nasıl açıklayacaktım şimdi ben bunu. Çok güzel kokuyordu. Hiç böyle bir insan görmemiştim. Çok güzeldi fazlasıyla.. Ne yapacaktım bilmiyordum ona ne diyecektim. Onu kaybetmek istemiyordum..

Th : Bay Jeon ?

Daha fazla soru sormasını istemiyordum. Çünkü verecek bi cevabım yoktu, susmalıydı. Onu susturmalıydım..

Th : Bay Jeon ne olduğunu söyler misi-

Taehyung'dan

Nefesim kesilmişti.. dudakları dudaklarımdaydı. Beni öpüyordu, dudakları o kadar güzeldi ki.. Onu ittirmek istedim ama belimden tutup beni kendine daha çok bastırmıştı. Nefessiz kalana kadar bırakmamıştı dudaklarımı en sonunda pes edip karşılık vermeye başlamıştım..

BÖLÜM SONUU💗💗
FİKİRLERİNİZİ BELİRTMEYİ UNUTMAYINN✨

NOT: Yeni bölüm bu hafta içinde gelecekk 💗💗

Eyes On Mine •TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin