O adamın itirafından sonra onu bekleyen biri oldum. Kiliseden çıktığı vakit kapıyı gözlüyordum, göremediğim zaman da pencerenin etrafında dolanmak günlük rutinim hâline gelmişti. Ondan her zaman garip bir ot kokusu gelirdi. Esen rüzgarla bir ot kokusu alsam bile, kafamı çevirip bakardım. Neden onu bekliyorum ? Onun hisleri de benimkilere benzediği için mi ? Yoksa merak uyandırdığı için mi ? Ah, işte o.
Jk: Merhaba, Taeyun-shi. Duadan mı geliyorsunuz ?
Taeyun: Evet. Dua etmem gereken çok şey var. Rahip Bey siz neden bu saatte ayaktasınız?
Çok geç olduğu için bugün gelmez diye düşünüyordum.
Jk: Sadece... uyku tutmadı.
Taeyun: Sizi bu kadar yakından ilk defa görüyorum. İtirafımda sadece sesinizi işitmiştim.
Jk: Haklısınız saat ilerliyor artık dönelim.
Taeyun: Peki, öyleyse görüşürüz Rahip Bey.
Jk: Şey, sorun olmazsa sizi ben bırakayım. Yol uzun, bazen bu saatte köye kurtlar iner. Tek başınıza tehlikeli olabilir.
Jk: Ah, demek bundan dolayı bu ot kokusu...
Taeyun: Evet. Şifalı karışımlar hazırlamayı biliyorum. Annem biraz öğretmişti. Şifalı otları satarak hayatta kalabiliyorum. İçeri buyurun.. Bıraktığınız için minnettarım bu yüzden uyumanıza fayda edecek şifalı bir karışım verebilirim.
Jk: Ah... Hayır, sorun değil.
Taeyun: Her gün uyumakta zorlandığınızı söylemiştiniz. Sadece biraz zaman alır. Hadi gelin.
Yabancı biri de değil, neden böyle düşündüğümü bilmiyorum. Kiliseden bu kadar uzun süre ayrılmasam iyiydi... Pedere de haber vermedim. Peder Aamon duasını epey uzun tutar, bodruma iner ve kapıyı kilitler. Bir kez girince de uzunca bir süre çıkmaz. Bu yüzden sorun olmayacaktır. Bu arada bu evin 13 yıl önce bulaşıcı hastalık olduğu dönem sahibi ölmüş ve terk edilmiş. Neden böyle bir yerde yaşıyor? Tek başına, köy dışında, terk edilmiş bir evde.
Taeyun: İşte buyur.
Jk: Teşekkürler Taeyun-shi.
Taeyun: Bir şeyler yaptım ama uyumanıza yardım eder mi emin değilim...
Jk: İyi misiniz ?
Taeyun: Ah, evet... Rüzgar sesinden kapı çaldı gibi hissettim ve şaşırdım.
Birini öldürdüğünü söylemişti değil mi? Böyle terk edilmiş bir evde yaşaması, birinin onu bulacağı korkusu içinde olması... Acaba.?
Jk: Taeyun-shi
Taeyun: Evet ?
Jk: Acaba arananlar listesinden haberiniz var mı ?
💗BÖLÜM SONUU💗
Not:Biraz geç oldu kusura bakmayınn 🤧 yorum ve votelerinizi eksik etmeyinn 💗🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes On Mine •Taekook
FanfictionBelimi kavrayan eli o kadar sert tutuyordu ki, boynumda hissettiğim nefesiyle öleceğim sandım. Beni yavaşça bıraktı, bıraktığı an sanki boşlukta hissettim. Kolları kocamandı neredeyse belimin tamamını sarmıştı. Beni düzeltti ve ; Jk: Daha dikkatli...