39. Bölüm 🔥

1.6K 107 88
                                    

Kahvelerimizi içmiş, Johnny'in abartarak getirdiği koca lüks çikolata paketinden servis etmiştim herkese.

Aras ve Camille derin bir sohbet içerisindeyken Pırıl'ın ışıldayan gözleri Johnny'in üzerindeydi. Yanımda oturan Johnny'e çevirdim başımı. "John."

Bana dönüp gülümsedi. "Efendim bebeğim?"

Bebeğim demesi o kadar seksi geliyordu ki kulağıma, şu an onu deli gibi öpmek istiyordum.. "Pırıl'la fotoğraf çekilebilir misin?" diye sordum gülümseyerek.

Başını salladı. "Elbette."

Bizi dinleyen Pırıl sevinçle ayağa kalkıp Johnny'in yanına geldi ve fotoğraf çekilmeye başladılar.

"Eee siz ne zamandan beri biliyorsunuz Türkçe'yi?" diye sordu Aras. Sırf sohbet olsun diye boş boş konuşuyordu.

Bayan Camille sıcak bir gülümseme yerleştirdi suratına. "20 yaşımdan beri."

Aras tedirgin görünüyordu. Bayan Camille'nin ondan büyük olmasından deli gibi korktuğunu çok belli ediyordu.

Aras'ın aklındaki deli soruları yok etmem gerekiyordu. "Peki ya şuan kaç yaşındasın Camille?" diye sordum Türkçe konuşarak.

"26 yaşındayım." dediğinde Aras'ın yüzündeki düşünceli ifade yerini sırıtışa bırakmıştı.

"Aras'la akransınız."

"Öyle mi?" dedi gülümseyerek. "Ben Aras Bey'in küçük olduğunu sanıyordum."

Aras bu sözlere üzülmüştü. Belli etmemeye çalışıyordu ama yüzünün düşmesi bile onu ele veriyordu.

O sırada Pırıl gülümseyerek ayrıldı Johnny'in yanından. İstediğini almıştı tabi cadoloz.

"Bir bardak su alabilir miyim?" Adnan amcaya başımı sallayıp hemen mutfağa doğru ilerledim. Suyu doldurup Adnan amcaya uzattım.

"Teşekkür ederim kızım." dedi suyu elimden alırken.

Ona "afiyet olsun." Dedikten sonra boş bardakları Pırıl'la birlikte toplayıp mutfağa koyduk.

"Bebeğim?"

Mutfağa giren Johnny'e çevirdim yeşil gözlerimi. "Efendim sevgilim?"

Gözleri Pırıl'a kaydı. Ben de Pırıl'a baktığımda Pırıl gülerek çıktı mutfaktan. Johnny'se kapıyı kapatıp bana doğru yaklaştı. Kalçamı tezgaha yaslayıp ona çevirdim bedenimi.

Gülümseyerek tezgahla arasına aldı beni. Güzel gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Elindeki çikolatanın paketini açıp bana uzattı. "Bunu denedin mi?"

Başımı iki yana salladım. "Hayır."

"Denemelisin." diyerek çikolatayı ağzıma doğu uzattı. Yarısını ısırdım çikolatanın. Gerçekten de çok lezzetliydi. Johnny ise geri kalanını elime uzattı.

"Güzelmiş." dedim gülümseyerek. Çikolatayı elinden aldım gülümsemeye devam ederken.

O sırada Johnny'in dudakları ani bir hareketle dudaklarıma kapandı. "Gerçekten de çok güzel." dedi geri çekilirken.

Dudaklarımı yalayarak elimdeki çikolatayı tezgaha bıraktım. "Hmm." Gülümseyerek kollarımı boynuna doladım. "Öyle mi?" Başını salladı. "O zaman bende tatmak istiyorum." deyip dudaklarımızı yeniden buluşturdum.

Dudakları dudaklarımı yumuşak bir şekilde öperken bacaklarımı aralayıp ensesinden tutarak onu daha da bastırdım kendime. Öpüşü derinleşirken alt dudağını dişlerimin arasına alıp ısırdım.

İMPOSSİBLE | Daddy Issues ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin