Wydaje nam się, że ciągle jesteśmy tą samą osobą — przez całe życie nosimy to samo imię, to samo ciało, ten sam umysł. W teorii, oczywiście.
Wydajemy się sobie tymi samymi osobami, ale kiedy przyjrzymy się sobie bliżej i zaczniemy zdejmować kolejne warstwy tego, co wygląda na pewne i stałe, istnieje prawdopodobieństwo, że to, co zobaczymy będzie nie tyle co zaskakujące, ale nawet przerażające.
Bo gdzie dokładnie widzisz to swoje stabilne ja?
Ludzie mówią: znalazłem swoje powołanie, mając na myśli to, że są małżonkami, rodzicami albo osobami duchownymi.
Jakie jest powołanie Feline Rodriguez? Z pewnością nie słowo na m.
Nie sposób nie znać uzdolnionej artystycznie latynoski. Niezależna perfekcjonistka? W przypadku Feline jej niezależność potrafi się czasem obrócić w buntowniczość, a ambicja w perfekcjonizm i władczość.
Z każdym kolejnym dniem odnosi wrażenie, jakby świat próbował się jej pozbyć, stawiając na jej drodze podstępnych ludzi. Nikt z nas nie może dopuścić do tego, aby stać się marionetką ludzkich hien, a już nie w szczególności panna Rodriguez. Nie bez powodu stała się jedną z najbardziej nienawidzonych aktorek w Hollywood.
Kim jesteś, Feline?
Jest czarnym kotem. Jeśli przebiegnie ci przez drogę, żadne odpukiwanie i żegnanie się nie pomoże.
Kim tak naprawdę jesteś, Feline?
Odpowiedź nie zawsze jest łatwa do odkrycia. Nie jest to jednak niemożliwe. On jako pierwszy postanowił podjąć się tego wyzwania.