❪ 017. ❫ MEDIA + REAL LIFE.

574 54 15
                                    


𝒇𝒆𝒍𝒊𝒏𝒆 𝗁𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗍𝖾𝖽!

𝒇𝒆𝒍𝒊𝒏𝒆 𝗁𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗍𝖾𝖽!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♡ liked by 5,600,375 others

feline Girls night z @/brunabiancardi.

𝘃𝗶𝗲𝘄 𝗮𝗹𝗹 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀

username wykorzystujesz brunę
feline Oczywiście, że tak. Wykorzystuję ją do dziennej nauki portugalskiego. Jest lepsza niż duolingo 😍

brunabiancardi fuck men

username Myślałam, że Bruna mierzy wyżej niż to coś...

username feline chyba powinna zmienić menadżera bo ten chyba nie da rady odratować jej wizerunku publicznego
feline Jakiś problem do Gabriela?

***

Nocowanie u Bruny to najlepsza rzecz, na jakiej kiedykolwiek byłam. Nigdy nie zdawałam sobie sprawy, że posiadanie przyjaciół może być tak zabawne. Jak dotąd miałam przy sobie tylko Gabriela i jego siostrę, ale odkąd szanowny pan Martinez stał się moim menadżerem, nasze stosunki uległy znaczącej zmianie. Każde słowo wypowiadanie w jego obecności od tamtego momentu należało dwa razy przemyśleć, a z moim charakterem jest to niebywale trudne. W dodatku ta nieustanna obecność Blair. Bruna w porównaniu do niej jest całkowicie inną osobą. W pozytywnym tego słowa znaczeniu, oczywiście.

Jedzenie śmieciowego jedzenia, a potem zapijanie go alkoholem, robienie sobie nawzajem paznokci i taniec do głośnej muzyki było tym, na czym głównie składa się nocka. Nie przypominam sobie, kiedy ostatni raz tak świetnie spędzałam czas. 

— Feline! — Bruna wstaje z krzesła i podchodzi do lustra, aby przyjrzeć się swojej nowej ozdobie. Jest to nowy kolczyk w dolnej wardze i według mnie wygląda on.. w porządku. Sama bym sobie takiego nie zrobiła, ale kiedy dwudziestoparolatka obraca się do mnie przodem, zauważam, że zrobiła go sobie dość nieumiejętnie.

— Może lepiej skontaktuj się z profesjonalistami? — sugeruję unosząc brew — Nostradamusem nie jestem, ale przewiduję, że za jakieś dwadzieścia cztery godziny wda ci się tam jakieś pożądne zakażenie. 

Bruna przewraca oczami i ignoruje moje ostrzeżenia. W zamian sięga po telefon do kieszeni i szuka w nim jakiegoś numeru. 

— Cześć, dwie duże pepperoni, dwie z ananasem, a jedna z...— mówi głośno do telefonu,  starając przekrzyczeć muzykę w tle — Tak, ten sam adres co trzydzieści minut temu — z jej ust wydobywa się cichy chichot. Podnoszę głowę, aby na nią spojrzeć. Jest zalana w trzy dupy — Dziękuję, cierpliwie czekamy!

Rozłącza się i zatrzymuje przy małym barku. Wyciąga z niego literatkę, wrzuca dwie kostki lodu, po czym nalewa złocistego trunku.

— Niebywałe, twórcze, urzekające — komentuje po pociągnięciu głębszego łyka — Spróbuj sama.

Opieram głowę na dłoni, by móc na nią patrzeć. Z trudem przychodzi mi oderwanie od niej wzroku. Jest piękna, ale dlaczego wciąż nie mogę przestać myśleć o..

— Kto ci tak chodzi po głowie? — Podchodzi do okna z widokiem na francuskie miasteczko, leniwie sącząc przy tym whisky.

— Neymar. — Nawet nie mam zamiaru kryć się ze swoimi myślami.

Wydaje się być tym zaskoczony, bo szklanka zamiera tuż przy jej ustach. Szybko maskuje to upiciem małej dawki.

— To nierealne, że zadaje się z damskim bokserem i jeszcze obrywa to się na jego korzyściach materialnych.

— Korzyściach materialnych? — dopytuję zaskoczona.

— A myślisz, że kto funduje Philowi te wszystkie domy we Francji czy tam Hiszpanii? Feline, byłam z Neymarem przez długi czas. Kiedy dowiedziałam się, że inwestuje w nieruchomości dla pierdolonego Phila, całkowicie zwariowałam. — Opróżnia szklaneczkę i odstawia ją na stoliku. Słyszę, jak kruszy lód między zębami. W milczeniu przesuwa kciukiem po dolnej wardze, jakby się nad czymś zastanawiała. — Mój chłopak jest przyjacielem Phila, który kiedyś mnie bił.... Nie mogło być lepiej, co?

— Jeśli to pocieszające, na mnie także podniósł rękę — kpiąco wyginam kącik ust. 

— Boli mnie fakt, jak bardzo Neymar jest nim zaślepiony. On jeszcze na tym wszystkim ucierpi...

— Dlaczego miałby ucierpieć? Chyba nie robią tego nielegalnie? — snuję podejrzenie.

Bierze ostry wdech i odwraca się w stronę okien. 

— Kiedy zerwaliście, a twoja kariera nabrała tempa, Phil wpadł w ogromne długi. — Prostuję się na brzmienie jej słów — Neymar od zawsze był aniołkiem w kwestii pomocy drugiemu człowiekowi. Może i nie jesteśmy już razem, ale potrafię znaleźć w nim pozytywy — Przyciskam czoło do chłodnej tafli lustra, rozmazując przy tym podkład. — Postanowił więc mu pomóc. Wykupił trzy rezydencje. Jedna warta 3 miliardy dolarów. W życiu nie widziałam tyle pieniędzy na oczy — Wypuszcza trochę powietrza z płuc — Kiedy je kupił, zrobił coś naprawdę głupiego. Możesz zgadywać.

Zaciskam wargi w wąską linię.

— Oddał je Philowi.

Bruna patrzy to na mnie, to na pusty kieliszek i kiwa twierdząco głową. Atmosfera tańczenia już dawno minęło, więc tkwimy w takim milczeniu do momentu, gdy słyszymy dzwonek do drzwi. 

— O, jest i nasza pizza.


TWITTER!

feline @𝖿𝖾𝗅𝗂𝗇𝖾𝗋𝗈𝖽𝗋𝗂𝗀𝗎𝖾𝗓

nEYMAR jestes takim idiotycznym idiotą hshshsg

0:31 AM november 11th, 2021 twitter for iPhone

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
49k retweets 51.9k quote tweets 262k likes

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 11, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

FELINE | Neymar JROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz