Fala nienawiści spowodowana jednym wydarzeniem niespodziewanie wylała się na doświadczonego piłkarza. Neymar w swoim życiu przeszedł wystarczająco dużo, aby zacząć określać siebie jako staruszka. Nie powinien więc aż tak bardzo przejmować się zdaniem losowych ludzi z Internetu, których na oczy nigdy nie widział. I faktycznie tak jest — bo po co miałoby obchodzić go zdanie tych wszystkich buraków? Ma przy swoim boku ukochaną Brunę, najcudowniejszego syna Daviego oraz kilkoro lojalnych przyjaciół. Jego życie nie skończyłoby się na kilku nienawistnych kliknięciach w sekcji komentarze na Instagramie.Powinien ich zignorować. Powinien przeczekać całą tę burzę, dać im czas na zapomnienie i plotkowanie. Jego perspektywa na hejt ulega zmianie, kiedy w grę wchodzi czarująca Feline Rodriguez.
— Kim jesteś, Feline? — mruczy pod nosem, przeglądając w tym czasie nawał artykułów na jej temat. Bierze łyk gorącej kawy, przez co odrobinę się krzywi. Taka mimika twarzy towarzyszy mu przez dobre pięć minut. Do momentu, kiedy do sypialni nie wchodzi Bruna.
Podchodzi do łóżka, na którym odpoczywa Neymar i składa na jego ustach przelotny pocałunek.
— Nie chcesz mi czegoś wytłumaczyć? — gładzi palcem jego zaróżowiony policzek. Niedawno wziął kąpiel we wrzącej wodzie. Jego ciało dalej jest zaczerwienione.
— Sam chciałbym co nie co zrozumieć — przyznaje szczerze, nie ściągając z niej spojrzenia.
Bruna kręci głową i zajmuje miejsce obok niego. Nie szczędzi mu czułości: migiem zabiera telefon z jego rąk i kładzie go na szafkę nocną.
— Kochanie, czytałem... — próbuje wycisnąć z siebie jakieś wytłumaczenie, ale Bruna znacznie go przechytrza Bruna nie daje mu dokończyć.
— Wiem, co czytałeś — mówi z wyraźną powagą — Zastanawia mnie tylko dlaczego. Przecież ty nigdy tego nie robisz.
ARTYKUŁ!
Brazylijski piłkarz już jako 17-latek zapowiadał się na wielką gwiazdę futbolu. W karierze nie przeszkodziło mu nawet wczesne tacierzyństwo. Piłkarz został tatą, gdy miał zaledwie 19 lat, a dwa dni temu na znanej wszystkim gali udało mu się wygrać najbardziej pożądaną nagrodę w świecie piłki nożnej - Złotą Piłkę. Uroczystość nie obyła się jednak bez dramy.
Jak się później okazało, tego samego wieczoru został przyłapany na rozmowie ze znienawidzoną aktorką Feline Rodriguez. Na zdjęciach wykonanych przez fotografów możemy zauważyć, jak para celebrytów znajduje się niebezpiecznie blisko siebie. Czyżby tylko rozmawiali? Należałoby przypomnieć, że Neymar jest w dwuletnim związku z Bruną Biancardi oraz wychowuje jedenastoletniego syna. Feline raczej nie należy do kobiet, które w swoim życiu na pierwszym miejscu postawiłyby macierzyństwo. W dodatku z pewnych źródeł wiemy, że w przeszłości szerzyła rasistowskie treści. Neymarze da Silva Santosie, nie przeszkadza ci to, że twoja kochanka jest rasistką?