სანა: აბა რაც ჩვენ წავედით რა გააკეთე?
მე: არაფერი სკამზე ვიჯექი და ვფიქრობდი როცა ვიღაც გოგო მოვიდა ჩემთან ამოეფარა და დახმარება მთხოვა შემდეგ ისევე ის იდიოტების ბანდა მოვიდა.
სანა: ღმერთო იეჯი რა გითხარი?
მე: რა მითხარი?
სანა: ოჰ ბეჰიონ რა ცალტვინა და გყავს, ერთ ყურში შეაქვს მეორეში გამოაქვს
ბეჰიონი: ეგ ეხლა გაიგე?
მე: ხალხო რა მოხდა? უბრალოდ გოგონა დავიცავი ისეთი ნაცემი იყო, სულ დალურჯებული იყო და მას ასე ვერ მივატოვებდი.
სანა: იეჯი მეორედ ასე აღარ მოიქცე, გთხოვ ჩემი ხათრით მაინც
მე: კარგი კარგი ხო, მე წავედი დავიძინებ ძაან დაღლილი ვარ.
ბეჰიონი: ხო მეც მეძინება
სანა: ღმერთო რაც ძმა ის დაცდილით ადრე ავდექი მოვემზადე, ჩავიცვით.
(ასე გამოვიყურებოდი მე)
(ასე გამოიყურებოდა სანა)

ბეჰიონი: გოგოებო მალე წამოდით თორემ დავაგვიანებთ.
მე: შენ პირდაპირ წადი მე და სანა ფეხით წავალთ.
ბეჰიონი: კარგი სანა იეჯის გაბარებ ხო იცი რა წუნკალიცაა, იეჯი შენ კი სანას გაბარებ, მეც მალე ჩამოვალ.
მე: წადი დამეკარგე აქედან
სანა: კაი წუნკალო წამო ვიჩქაროთ.
მე: ღმერთო ერთი მეორეზე უარესები.მივედით კოლეჯში პირველმა ლექციამ კარგად ჩაიარა შემდეგ მე ბიბლიოთეკაში შევედი, იქ დიდხანს ვმეცადინეობდი, როცა ლექციებს სულ მოვრჩი უკვე გვიანი იყო კოლეჯში ბევრი მოსწავლე აღარ იყო, მე ჩემს კარადასთან მივედი, კარადას ვაღებდი როცა ვიღაცამ თავზე წყალი გადამასხა მე ცინიკურად ჩავიღიმე, და კარადის მეორე მხარეს გავედი იქ კი ორი გოგო დავინახე, ვიცოდი ვისი გამოგზავნილებიც იყვნენ, თმაში ვწვდი და ორივე გარეთ გავიყვანე.
ერთ-ერთი გოგო: ღმერთო შენ რა იდიოტი ხარ? თმაზე ხელი გამიშვი.
მე: და თუ არა? ვინ გითხრა ჩემთვის წყალი გადმოგესხა? მიპასუხე თორემ ამ თმებს სულ დაგაწიწკნი.
ის გოგო: გამარჯობა ძმა ჯუნგუკ
მე: ესეიგი ისევ შენ არა? ამჯერად რა გინდა?
ჯუნგუკი: ზედმეტად თამამი ხარ და მგონი ჯობს ეს ფაქტი შეცვალო.
მე: და თუ არ შევცვლი.
ჯუნგუკი: შენთვის იქნება ცუდი.
YOU ARE READING
F4: ყვავილივით ლამაზი ბიჭები (დასრულებული)
Разноеეს ფიკი ეხება ერთ ჩვეულებრივ გოგონას რომელიც კორეაში ბრუნდება სასწავლებლად, სადაც გაიცნობს კოლეჯის 4 ყველაზე სიმპატიურ და სასტიკ ბიჭებს. რა მოხდება თუ ეს გოგო მათ გადააწყდება? როგორ შეიცვლება მოვლენები?