დილით ადრიანად ავდექი, ოთახიდან გავედი, სეჰუნი და ბეჰიონი სამზარეულოში რაღაცეებს ხლაფორთობდნენ.
მე: აბა რაშვებით?
ბეჰიონი: საუზმეს ვამზადებთ.
მე: ჰმ კაი სუნია
ბეჰიონი: იეჯი საუზმის მერე ბიბიასთან მივდივარ და შეგიძლია სეჰუნი პარკში წაიყვანო?
მე: ჰმ სეჰუნს თუ უნდა რათქმაუნდა
სეჰუნი: მინდა
მე: მაშინ ვისაუზმოთ და წავიდეთ.ვისაუზმეთ მე და სეჰუნი პარკში წავედით, კარგად გავერთეთ, შემდეგ იქვე სკამზე ჩამოვჯექით, უკვე სახლში მივდიოდით, ქალაქისკენ დავიძარით და გზაზე გადავდიოდით როცა მე ვიღაცას შევეჯახე, მისკენ გავიხედე მაგრამ ვერ დავინახე ვინ იყო გზა გავაგრძელე და სახლში მივედით, მე მოწყენილობისგან სახურავზე ასვლა გადავწყვიტე, იქ ვიდექი და ხედს გადავჰყურებდი როცა უკნიდან ფეხის ხმა გავიგე, უკან მივიხედე და ჩემი კარის მეზობელი იყო, მე ყურადღება არ მიმიქცევია, ჩემთვის ვიდექი და მალევე სახლში ჩავედი.
(მეორე დღე)მე: აბა დღეს რა გეგმები გვაქვს.
სეჰუნი: დღეს პარკში არ წავიდეთ.
მე: კარგი აბა რა ვქნათ დღეს?
სეჰუნი: ქალაქში გავისეირნოთ.
მე: ჰმმმ კარიგი აზრია.ჩვენ წავედით ქალაქში, დროტუალზე ვსეირნობდით, მე თავი ქვემოთ მქონდა ჩაწეული და სეჰუნს ვუყურებდი როგორ იღიმოდა, როცა წინ ვიღაცის ფეხები დავინახე, თავი ზემოთ ავწიე და ორი ადამიანი დავინახე, როგორც ჩანს ალისამ მაინც ვერ მიიღო ის რაც მას სურდა, თავი ავწიე თუ არა მაშინვე ჯუნგუკის თვალებს შევეჩეხე.
ის გოგო: საყვარელო რა მოხდა?
ჯუნგუკი: არაფერი უბრალოდ წავიდეთ.თქვა თუ არა უკნიდან სეჰუნის მამა მოვიდა, ჩვენ მისკენ შევტრიალდით, მე სახეზე ღიმილი დამედო, იმის მიუხედავად რომ ეს ღიმილი ყალბი იყო, ჩვენ სახლში წავედით, ასე გადიოდა დღეები, რაც უფრო დიდხანს ვიყავი კორეაში მით უფრო ვმწარდებოდი, მე ბეჰიონი სეჰუნი ჯინჯუ და კიდევ მათი ძმაკაცები ზღვაზე წავედით, როცა იქ მივედით გავაანალიზე თუ ვინ შედიოდა მათ ძმაკაცებში, არ ვიცოდი რომ ჯუნგუკი და ბეჰიონი მეგობრობდნენ, იქაურობა ისე იყო თითქოს კუნძულზე იყავი, მთები საიდანაც შეგეძლო ულამაზესი ზღვის ნახვა რომელიც გადაშლილი იყო, არ ვიცი რომელმა ჩემმა თვინის ნაწილმა მომაწოდა ეს იდეა მაგრამ ასე მომინდა, ყველაზე მაღალ მთაზე ავედი, იქ სადაცზღვა ყველაზე მაღლიდან ჩანდა, და იქიდან გადახტომა მინდოდა როცა ხმა გავიგონე, და ეს ჯუნგუკი იყო.
YOU ARE READING
F4: ყვავილივით ლამაზი ბიჭები (დასრულებული)
Sonstigesეს ფიკი ეხება ერთ ჩვეულებრივ გოგონას რომელიც კორეაში ბრუნდება სასწავლებლად, სადაც გაიცნობს კოლეჯის 4 ყველაზე სიმპატიურ და სასტიკ ბიჭებს. რა მოხდება თუ ეს გოგო მათ გადააწყდება? როგორ შეიცვლება მოვლენები?