თავი 13

63 2 1
                                    

ამ დღის შემდეგ უკვე ორი თვე გავიდა, ალისა მაინც ცდილობს რომ რამე დამიშავოს, მაგრამ კარგად არ გამოდის, ის გატაცებაც მისი მოწყობილი იყო, კიდე მოხდა რაღაც ის რასაც ვერასდროს წარმოვიდგენდი, როცა ჩამოვედი ჩემთვის რომ ვინმეს ეთქვა აქ ბიჭი შეგიყვარდება რომელთან ერთადაც იქნებიო არ დავიჯერებდი და ამაზე უბრალოდ გავიცინებდი, მაგრამ ეს მართლა მოხდა, მე ის ვიპოვე ვისთვისაც შემიძლია სიცოცხლე დავთმო. მაგრამ ამ დღეს მოხდა რაღაც, ალისა ჩემთან მოვიდა და დამემუქრა თუ ჯუნგუკს არ დავშორდებოდი მას მოკლავდა, დარწმუნებული ვარ ის ამის გამკეთებელი არის, წვნიან დღეს როცა მე და ჯუნგუკი გარეთ ვიდექით ქოლგის გარეშე ორივენი ერთმანეთის პირისპირ თვალი თვალში ვუყურებდით ერთმანეთს მაშინ..... სწორედ მაშინ ვუთხარი მას...........

მე: ჯუნგუკ უნდა დავშორდეთ.
ჯუნგუკი: იეჯი რა თქვი? რა დაგემართა?
მე: ჯუნგუკ გრძნობები შემეცვალა! აღარ მიყვარხარ.
ჯუნგუკი: *თითქოს უკვე ტირილს იწყებს* არა შენი არ მჯერა! იტყუები!! იეჯი გთხოვ სიმართლე მითხარი, ალისა გაიძულებს ამას?
მე: ჯუნგუკ! გთხოვ შეწყვიტე! ალისა არაფერ შუაშია, მე შენ არ მიყვარხარ, ეს ასე უნდა ყოფილიყო, მე და შენ ერთად ვერ ვიქნებით.
ჯუნგუკი: იეჯი შენი სიტყვების არ მჯერა, შენ ტვინით ლაპარაკობ და არა გულით.
მე: ჯუნგუკ რით ვერ შეიგნე რომ არ მიყვარხარ? მე სხვა მიყვარს და უსამართლო იქნება თუ იმასთან ვიქნები ვინც მე არ მიყვარს.
ჯუნგუკი: იეჯი ალისა დაგემუქრა? რა გითხრა? გთხოვ თუ ასეა ამას ნუ გააკეთებ ყველაფერს ერთად გავუმკლავდებით.
მე: არა აღარ მიყვარხარ, მაპატიე მაგრამ შენ მასთან უნდა იყო ვისაც მთელი გულით ეყვარები, და მე ეს არ ვარ...........

ვუთხრა და შემოვბრუნდი წინ წავედი, ჯუნგუკი მუხლებში ჩაიკეცა, ძირს დაიჩოქა და ტირილი დაიწყო, მინდოდა მასთან მივსულიყავი და მეთქვა რომ ეს სიმართლე არ იყო, მინდოდა ჩავხუტებოდი და ხელი ჩამეკიდა ისე რომ აღარ გამეშვა.
იმ ბინაში სადაც ადრე მე ვცხოვრობდი ბეჰიონი გადავიდა, მე ამერიკაში გავფრინდი, არ ვიცი რატომ მაგრამ ბეჰიონმა კორეაში დაბრუნება გადავწყვიტა და ასეც მოიქცა. უკვე ორი წელი ხდება რაც ამერიკაში ვარ. კორეაში დაბრუნებას არ ვაპირებდი,სანამ ბეჰიონმა არ დამირეკა.

F4: ყვავილივით ლამაზი ბიჭები (დასრულებული)Where stories live. Discover now