თავი 5

74 3 0
                                    

ბეჰიონი: იეჯი მე გავდივარ
მე: საით გაგიწევია?
ბეჰიონი: ნუ გეშინია არსად წასვლას არ ვაპირებ მალე მოვალ.
მე: არა თუ წასვლა გინდა არ გეწყინააღმდეგები.
ბეჰიონი: *ჩაიცინა* წავედი

ბეჰიონის P.O.V
იეჯისთან საუბრის მერე ჩანიოლთან წავედი, ვიცოდი სადაც იქნებოდა ამიტომ იქ მივედი მარტო არ იყო, მის გარდა კიდევ ოთხი ბიჭი იყო, ყველა ნაცნობი იყო ზუსტად არ ვიცი მაგრამ მგონი იმ კოლეჯში წასვლობენ სადაც იეჯი.

ჩანიოლი: დიდი პატივია შენი ნახვა ბეჰიონ.
მე: ალბათ იცი არა აქ რისთვისაც ვარ ხო?
ჩანიოლი: რათქმაუნდა იეჯის გამო
მე: ხოდა სწორედ მიხვდი მას თავი დაანებე და მას ნუ დაენახები, თორე რაც მოხდება ჩემი ბრალი არ იქნება.
ჩანიოლი: მე ის მიყვარს ბეჰიონ და დანებებას არ ვაპირებ.
მე: მას არ უყვარხარ გესმის?
ჩანიოლი: სიმართლე გითხრა არა არ მესმის, მანაც ძალიან კარგად იცი რომ არაფერი მომხდარა.
მე: ჩანიოლ იეჯი სულ ოდნავ მაინც თუ გიყვარს მას აღარ გაეკარო, მე ამის გამო დავბრუნდი აქ და სანამ ამ ყველაფერს არ მოვაგვარებ არსად არ წავალ.

ვუთხარი და წამოვედი, სახლში მალევე მივედი შინ კი ანერვიულებული იეჯი დამხვდა.

მე: იეჯი რა მოხდა?
იეჯი: ბეჰიონ სასწრაფოდ ლონდონში უნდა წახვიდე.
მე: რა რატომ?
იეჯი: ის........ ცუდათაა, დამირეკეს და მითხრეს რომ გულმა შეტევა მიცა, მე წამოსვლა არ შემიძლია.
მე: კარგი არ ინერვიულო მე წავალ.......

ამის შემდეგ უცბად საჭირო ნივთები ავიღე და სასწრაფოდ გავემგზავრე.

იეჯის P.O.V
მეორე დღეს ტელეფონმა დამირეკა, ეს კოლეჯის დირექტორი იყო.

დირექტორი: გამარჯობათ თქვენ იეჯი ხართ ხომ?
მე: დიახ გისმენთ
დირექტორი: დღეს სკოლაში უნდა გამოცხადდეთ, სკოლის დირექციამ აარჩია 8 მოსწავლე ოთხი ბიჭი და ოთხი გოგო, ერთ ერთი თქვენ ხართ, სხვაგან გაემგზავრებით და მეტი ინფორმაციისთვის სკოლაში მობრძანდით.

F4: ყვავილივით ლამაზი ბიჭები (დასრულებული)Where stories live. Discover now