Pietro: Tessa. Εισαι σιγουρη; Το εχεις;
Τα λογια του προπονητη αντηχουν στο σχεδον αδειο ακομα παγοδρομιο.
Σημερα η Tessa ζητησε να δοκιμάσουν σηκωμα. Το πιο απλο μεν του προγράμματος που θα παρουσιάσουν, ωστοσο ηταν ενα μεγαλο βημα για εκεινη. Ηταν αποφασισμενη να το καταφερει. Η συζητηση με τον Sebastian βοηθησε. Οπως την βοηθανε τωρα και τα ενθαρρυντικα ματια του παρτενερ της που της χαμογελαει και της ψιθυριζει οτι το χει.
Γυρναει την πλατη της στον Sebastian παιρνοντας την θέση που θα εχει στην χορογραφια λιγες στιγμες πριν το σηκωμα, και αμέσως ξεκινανε να κανουν πατιναζ σε αντιθετες κατευθυνσεις προκειμενου να ξανασυναντηθουν στο ιδιο σημειο και να τη σηκωσει στα χερια του ο Sebastian. Το χερι του μόλις την σηκωνει στον αερα παει στη μεση της, και με τη σειρα της η Tessa στηριζεται στους ωμους του Sebastian με τα ποδια στον αερα, οσο τους οδηγει στον παγο.
Δευτερολεπτα μετα την ξαναφερνει μπροστα του και την αφηνει απαλα στον πάγο, χωρίς να χασουν το ρυθμο ή την ταχύτητα που ακολουθουσαν.
Οσο κατεβαζουν ταχυτητα αρχιζουν οι πανυγηρισμοι αναμεσα στους δυο παρτενερ αλλα και στον προπονητή τους, κανοντας τα υπολοιπα λιγα ατομα που υπηρχαν στο παγοδρομιο να τους κοιταξουν.
Tessa: Το εκανα!
Seb: Το ξερω!
Φτάνουν μπροστα στον προπονητη τους και απορροφουν την περηφανια την οποια εκπεμπει.
Pietro: Δεν ξερω τι αλλαξε. Αλλα μπραβο. Και στους δυο.
Tessa: Παμε παλι;;;
Pietro: Θελω πρωτα να κανετε αλματα παραλληλα μεταξυ σας. Να βρουμε τον συγχρονισμό σας. Και μετα σου υποσχομαι θα το ξαναδοκιμασετε.
Η χαρα της Tessa δεν μπορουσε να περιοριστει. Ενιωθε οτι επιτελους, μετα απο καιρο, γίνεται κατι οπως πρεπει να γινει.
Η προπόνηση τελείωσε και το ζευγάρι, που ειχε περασει το τελευταιο μισαωρο στα στρωματα εκτος παγου, ξεκινησε να αλλαζει παπουτσια. Αυτη τη φορα ομως δεν υπηρχε αμηχανια και εκνευρισμος αναμεσα τους, αλλα καθαρη χαρά. Η ατμόσφαιρα ειχε ελαφρυνει πολυ μετα απο το πρωτο σηκωμα, το οποιο ακολουθησαν κι αλλα.
Tessa: Να σε περιμενω εξω να βγουμε μαζι;
Seb: Ναι βγαζω τα πεδιλα παω στα αποδυτήρια δυο λεπτα και έρχομαι.
Με ενα χαμογελο σηκωθηκε απο τις κερκιδες που καθοντουσαν και εκανε μεταβολη για την πορτα. Αλλα 2 3 βηματα μετα και σταματησε επι τοπου.
YOU ARE READING
My Skating Partner
ChickLit•Tessa + Sebastian Το καλλιτεχνικό πατινάζ είναι όλη η ζωή της Tessa και είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να το ακολουθήσει. Ακόμα και να συνεργαστεί με παρτενέρ. Ακόμα και αν αυτός ο παρτενέρ ειναι ο Sebastian Andersen. Πόσο εύκολο όμως ε...