3

107 7 0
                                    

Pietro: Ξανα.

Οι 3 τους ειναι εκτος παγου, στα στρωματα για ακομα μια φορα. Τα χερια του Sebastian πηγαινουν για πολλοστή φορα μεσα σε 3 ωρες στη μεση της Tessa και με μια στριφογυριστη κινηση των χεριων του την ωθει σε τριπλη πιρουετα στον αερα που καταληγει σε προσγειωση στο ενα πόδι.

Η προσγειωση βγαινει. Εκει που χαλαει ειναι οι στροφες της Tessa στον αερα.

Pietro: Ξανα!

Μεσα απο τις κοφτες ανασες της η Tessa ξανασηκωνεται για αλλη μια φορα και στεκεται μπροστα στον Sebastian.

Με ενα νευμα του ετοιμαζονται για να ξανακανουν την ιδια κινηση που επιχειρουσαν τις τελευταίες ωρες.

Αλλα το κοβει η Tessa.

Tessa: Μισο.

Τα χερια του φευγουν απ την μεση της κατευθειαν σαν να ακουμπησε σε ηλεκτρικό ρεύμα. Δε περασε απαρατηρητο απ την Tessa αλλα δε το σχολίασε. Δεν ειναι και η ιδια μεγαλη φαν του να τον ακουμπαει εκτος και αν ηταν απαραιτητο..

Pietro: Κοβεις το αλμα.

Seb: Μπα μη το ξαναπεις αυτο.

Αλλο ενα απειλητικο βλεμμα προς το μερος του, το οποιο ομως δεν εδειχνε να τον πτοει.

Tessa: Δε θα προσγειωθω σωστα αν κανω παραπανω στροφες...

Pietro: Εχεις κανει το ιδιο αλμα μονη σου ενα σωρο φορες. Τωρα που σου δινεται επιπλεον ωθηση δυσκολευεσαι;

Maya: Ναι γιατι με πεταει με μεγαλη φορα. Δεν ειναι το ιδιο

Seb: Ξερω οτι δεν εχεις ιδεα απο πατιναζ με παρτενερ. Αλλα η δυναμη που βαζω ειναι μια χαρα

Μην τον κραξεις Tessa, δειξε ανωτεροτητα.

Tessa: Λεω απλα οτι με πετας πολυ αποτομα.

Seb: Πως αλλιως θα βγαλεις ολες τις στροφες;

Pietro: Sebastian.

Ο προειδοποιητικος τόνος του προπονητη προς τον Sebastian που εχει ερθει πιο κοντα στην Tessa εκνευρισμενος, τον αναγκαζει να κανει ενα βημα πίσω.

Tessa: Δεν γινεται απ' τη μια μερα στην αλλη να με πετας και να περιμένεις να το προσγειωσω τελεια. Ισως κανεις εσυ κατι λαθος, με πιανεις αγαρμπα!

Ενας θυμωμενος ηχος βγαινει απ τον Sebastian αλλα η Tessa συνεχιζει.

Tessa: Ισως αν σταματούσες να θεωρεις την παρτη σου καλυτερη απο όλους και προσπαθουσες όντως να δουλέψεις μαζι μου αντι να περιμενεις μαγικα να φτασω στο επιπεδο σου μεσα σε έναν μήνα ενω εσυ δουλευεις με παρτενερ απο τα 16 σου, να ειχαμε καλυτερο αποτέλεσμα!

My Skating PartnerWhere stories live. Discover now