16

80 8 0
                                    

Pietro: Και εισαι σίγουρα καλα;

Tessa: Απλη υπερκοπωση.

Ο προπονητης κραταει οπτικη επαφη λιγο παραπανω προσπαθωντας να καταλαβει το ψεμα της. Το σχεδον ψεμα της.

Seb: Κακο σκυλι ψόφο δεν εχει

Πεταγεται ο Seb που μολις μπηκε στον παγο κερδιζοντας ενα δολοφονικο βλεμμα απο την Tessa. Το διαφορετικό αυτή τη φορα ηταν το χαμογελο που το συνοδευε, οπως επίσης και το χαμογελο στο προσωπο του Sebastian, κατι που παρατηρησε και ο Pietro αλλα αποφασισε να μη το σχολιασει.

Tessa: Τις δικες σου αποπειρες πάντως τις εχω αποτρεψει με επιτυχια

Pietro: Χαιρομαι που μπηκαμε κατευθειαν στους ρυθμους μας. Αν δεν τρωγεστε μια μερα νιωθω οτι κατι δε παει καλα.

Seb: Μπορει να εισαι σαραβαλο αλλα εισαι σαραβαλο με επιμονη. Αυτο πρέπει να στο παραδεχτω.

Tessa: Προσοχή ο Sebastian Andersen ειπε καλη κουβεντα. Οι φουρνοι της περιοχης να ειναι σε εγρηγορση μη γκρεμιστουν.

Τεσσερις ωρες μετα και η προπονηση ειχε τελειωσει αφηνοντας τους και τους δυο εξαντλημενους. Η Tessa, αφου εκανε ντουζ στα αποδυτήρια του παγοδρομιου, πηγε προς το αμαξι του Sebastian που την περιμενε απ εξω.

Seb: Σε παω σπιτι σαραβαλο;

Tessa: Για την ακριβεια δουλειά.

Seb: Και μετα;

Tessa: Τι μετα;

Seb: Σκοπευεις να πας σπιτι ή να περασω να παμε στο ξενοδοχειο;

Του ρίχνει ενα λοξο βλεμμα απ τη θέση του συνοδηγου.

Tessa: Σκοπευεις να με σπιτωσεις μονιμα;

Ανασηκωνει τους ωμους.

Seb: Αν δεν θες να μεινεις σπιτι σου μονο. Για μενα δεν ειναι προβλημα.

Tessa: Δεν σε πειράζει που με βλεπεις ολη μερα στο παγοδρομιο; Θες να με βλεπεις και στο σπιτι σου;

Seb: Ακουγεται μαρτυρικο δε λεω. Αλλα απο το να σε αφησω στο δρομο να σου πετανε κερματα οι περαστικοι...

Tessa: Εισαι γελοιος

Seb: Ειναι γεγονος. Λοιπον;

Tessa: Θα παω σπίτι να παρω κανενα ρουχο. Να παρω και το αμαξι. Και θα έρθω.

Seb: Μπορω να περασω να σε παρω εγω.

Tessa: Να παρει Seb δεν εισαι σοφερ μου σταματα να εισαι τοσο καλος με φρικαρεις.

My Skating PartnerWhere stories live. Discover now