Pietro: Παμε παμε κρατα την πιο σωστα Sebastian! Tessa κανε καμπυλη τη μεση!
Οι προπονησεις τους τελευταιους δυο μηνες εχουν γινει πιο εντατικες. Δουλευουν καθημερινα την χορογραφια για τους περιφερειακους, που ειναι περιπου στα 4 λεπτα, ενω εχουν ηδη ολοκληρωσει τη χορογραφια για το συντομο προγραμμα που ειναι στα 2.
Τα πολλα και πολυπλοκα σηκωματα τους εχουν και τους δυο εξαντλημενους καθε μερα.
Αυτο που προσπαθουν να βγάλουν τωρα απαιτει την Tessa να γειρει πανω στον Sebastian, μετα εκεινος να την σηκωσει πανω απο το κεφαλι του, και στο κατεβασμα να μπλεξει τα ποδια της στα χερια του και να καταληξει να κατεβαινει αργα μπροστα στο προσωπο του με τα χερια της στο λαιμο του.
Για αλλη μια φορα απετυχαν, κυριως επειδη στο κατεβασμα η Tessa ενω παει να τυλιχτει κινδυνευει να πεσει στον παγο, αλλα αυτο δε τους απετρεψε απο το να το δοκιμασουν ξανα και ξανα και ξανα.
Seb: Ταιμ αουτ!
Λεει με κοφτες ανασες μετα την τελευταια τους αποτυχημένη προσπαθεια.
Pietro: Οκ καντε ενα διαλειμμα 5 λεπτά. Ειστε τοσο κοντα όμως. Μετα θα σας τραβηξω βιντεο να δειτε τι κανετε και που το χανετε.
Νευουν και οι δυο οσο προσπαθουν να βρουν τις ανασες τους. Βγαινουν απ τον παγο και καθονται στην πρωτη σειρα τον κερκιδων, πιάνοντας απο ενα μπουκαλακι νερο.
Tessa: Θα το καταφερουμε. Δεν απογοητευεσαι ε;
Seb: Οχι βεβαια. Απλα χρειαζομαι ενα λεπτο.
Το χερι του παει στο γονατο της και το σφιγγει ενθαρρυντικα.
Τα ματια της πανε στιγμιαια στο σημειο που την ακουμπάει, και προσπαθει να καταλαβει γιατι μια τέτοια απλη κίνηση εκανε το στομαχι της να σφιχτει. Ειδικοτερα αν σκεφτει κανεις οτι το να εχει ο Sebastian τα χερια του πανω της -παντου πανω της- είναι κατι που γινεται καθε μερα επι ωρες.
Μεχρι να το συνειδητοποιησει το εχει παρει και εχει ηδη σηκωθει.
Seb: Λοιπον παμε ειμαι ετοιμος.
Ξαναμπηκαν στον παγο συνεχιζοντας τις προσπαθειες τους μεχρι που εφτασε η ωρα να φυγουν.
Στη δουλεια η ωρα περνουσε ευχαριστα, κυρίως επειδη τωρα που πλησιαζαν οι γιορτες ολοι ειχαν πιο ευχάριστη διαθεση. Το ιδιο και η Tessa παρα τις κουραστικες προπονησεις και το γεγονος οτι τωρα στις γιορτες το αφεντικο της την εβαλε να δουλευει παραπανω ωρες. Που σημαίνει οτι φευγει 5 το πρωι απο το σπιτι και γυριζει μετα τις 8 ή και 9.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Skating Partner
Literatura Feminina•Tessa + Sebastian Το καλλιτεχνικό πατινάζ είναι όλη η ζωή της Tessa και είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να το ακολουθήσει. Ακόμα και να συνεργαστεί με παρτενέρ. Ακόμα και αν αυτός ο παρτενέρ ειναι ο Sebastian Andersen. Πόσο εύκολο όμως ε...