Geçen günler ile birlikte saçma ama güzel bir aile haline gelmişlerdi. Harry'nin gözlerindeki hayranlık bakışları Lys'in anlattığı maceralar ile her geçen gün daha da artıyordu. Remus ve Sirius'un da ondan pek bir farkı yoktu."İyi ama Gringoots'ta çok özlü iksire karşı bir önlem yok muydu?"
Çocuğun yüzündeki şaşkınlık ifadesine bir kahkaha attı "Harry, bazen bizi hafife aldığını düşünüyorum."
Regulus çocuğa bakmadan, bilimsel bir makaleyi okur gibi konuştu "Tabi ki bazı önlemler var ama şüphelenmedikleri sürece savunmalar harekete geçmiyor. Bize karşı kullanmalarına gerek kalmadı"
Lys kendini beğenmiş bir gülümseyle devam ettirdi "Ki kullansalar bile her savunma için yeni bir karşı büyü hazırlamıştık. Ayrıca inan bana Harry Hogwarts'a girmenin yanında Gringoots çocuk oyuncağıydı."
"Gerçekten yakalanmadan Hogwarts'a girmeyi nasıl başarabildiniz?" Remus kitabından başını kaldırarak merakla sordu.
"Bir kargaya sahip olmanın ve yılana dönüşebilmenin ayrıcalıklarını kullandım. Tabi çok özlü iksir de işin içindeydi" fazlasıyla kolay bir şeyden bahsediyormuş gibi anlatıyordu ama bu onları çok uğraştırmıştı.
"Ne kargası" Sirius, Harry'le oynadığı büyücü satrançına ara vererek sordu
Akşam yemeklerinden sonra salonda yaptıkları bu satranç maçı onların bir geleneği haline gelmişti. O sırada Remus ve Lys bazen kitap okur bazen geçmişteki olaylardan konuşurlardı. Regulus genellikle odasında olurdu ama -bugün gibi- nadiren bazı zamanlarda aralarına katılıyordu.
Gözleri heyecanla açıldı "Ah doğru ya... Size daha söylemedik değil mi?" Dizlerinde uzanan adamı hafifçe dürtükledi "Hadi Reggie, göster onlara"
Regulus sıkılmış gibi gözükerek yavaşça doğruldu. Onu merakla izleyenlere kısa bir bakış attı ve birden kuzgun karası bir kargaya dönüştü.
"Siktir" Sirius kardeşine bakarken şaşkınlıkla mırıldandı. Remus ve Harry kocaman açtıkları gözleriyle kargayı izliyorlardı. Lys onların bu hallerine hafifçe güldü. Karga odada kısaca bir tur attı ve Lys'in yanına geldiğinde tekrar kendi bedenine dönüşmüştü.
"Bende animagus olmak istiyorum" Harry hevesle Sirius'a baktı.
"Hayır Harry, istemiyorsun" Remus kesinlikle cevapladı.
Yeşil gözlerin kısılmasından bu davanın daha bitmediği belli oluyordu. Bir destek arayışıyla döndü "Lys?"
Sadece gülümseyip göz kırpmakla yetindi ama Harry'nin kocaman gülümsemesine bakılırsa bunu "seni bir animagus yapıcağım" olarak algılamıştı.
"Bir karga olduğuna inanamıyorum " Sirius hala şok içinde küçük kardeşine bakıyordu. "Tanrı aşkına Reg... Bu kadar Black olamazsın" havlar gibi bir kahkaha attı
Lys bunun iyi sonuçlanmayacağını bilerek gerildi. 'İşte başlıyoruz' Remus hala kitaba bakıyor gibi gözükse de vücudu kasılmış, gözleri bir noktaya odaklanmıştı.
"Ne demeye çalışıyorsun Sirius?" sinirden çenesi katılaşan Regulus soğuk sesiyle sordu
Sirius ortamdaki gerginliği veya kardeşinin sinirini hiç fark etmemiş gibi gülmeye devam etti "O kadar seçenek içinden bir karga olman... Tanrım eminim o, Black varisiyle gurur duyardı."
Mükemmel Fransızcasıyla devam etti "Toujours pur"Lys sakinleştirmek isteyerek elini Regulus'un bacağına koydu. Harry daha önce kavga ettiklerini görmediği iki kardeşe endişeli bakışlar atıyordu. İkisinin kavgasına fazlasıyla alışık olan Remus ise her an tetikte bir şekilde Sirius'a yaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
General FictionHem Karanlık Lord'un hem Çapulcuların gözdesi olan Lysandra Malfoy, ölü sanılırken yıllar sonra büyük sürprizlerle ortaya çıkar -Hikayenin gidişatı için Marvolo daha genç-