Bunun olacağını bilmeliydi. Tabiki Marvolo onun uzun süren yokluğunu fark edip, ne yaptığını merak edecekti. En başta yakalanmayacağını düşünmesi aptallıktı.Anlık paniğe rağmen yüzünü sabit tutmayı başardı "Severus" adam konuşamadan devam etti "Ona güvenmediğini biliyorum. Yine de Hogwarts'ta ikinci biri işimizi kolaylaştırır diye düşündüm. Sana söyleyecektim. Gerçekten. Sadece doğru anı beklemek istedim"
"Arkamdan iş çevirmeni sevmiyorum." Söylediğin her şeyi zaten kabul ettiğimi biliyorsun"
"Şimdi arkadan iş çeviren ben oldum öyle mi? En azından ben senin için yapıyorum"
Kırmızı gözler kısıldı "Ne demeye çalışıyorsun?"
"Peter tabiki. Aylarca senin gizli casusun hakkında kavga ettik. Bana kim olduğunu söylemedin çünkü bana güvenmiyordun." Saydam insansı bedeni işaret etti "Ve bak bu seni ne hale getirdi"
"Hala kızgınsın" sorudan çok bir yorumdu
"Tabiki kızgınım.Bana güvenmediğin için bizi düşürdüğün bu duruma nasıl kızmayabilirim?"
"Sana her şeyimle güveniyorum Lysandra. Sadece o fareyi öğrenip üzülmeni istemedim. Durduk yere geçmişi hatırlamanın gereği yoktu. Benimle daha mutluydun"
Yapboz parçaları birleşti "Onlara döneceğimden korktun değil mi?" Dudaklarından deli bir kahkaha döküldü "Seni bırakacağımdan korktun"
Marvolo gözlerini kaçırıp yere baktı "Saçmalıyorsun" birkaç saniye sonra konuyu değiştirmek için "Ayrıca aklıma takılan bir konu var. Seherbazlar senin bir yılan animagusun olduğunu nasıl biliyorlardı? Benden başka sadece o kan hainleri biliyordu. Madem söyleyeceklerdi neden bu kadar süre beklediler?"
Lily,Remus, James,Sirius.... Hayır şuanki Lys için bir anlam ifade etmiyorlardı
"Yani o dönem özellikle Lily ve James'in peşindeydin. Benim yokluğumun sana güç kaybettireceğini düşünmüş olmalılar. Beni hazırlıksız yakalayabilecekleri tek durum da buydu"
Marvolo "Görmek istiyorum"
"Ne?"
"Seni kapattıkları yeri, yaşadığın şeyi. Bilmeden çıldıracakmış gibi hissediyorum. Biraz da olsa görmeme izin ver"
İşte o zindanda geçirdiği her an bu sorunun geleceğini bildiği içindi.
Kararsız yüz ifadesini gören Marvolo, yatıştırıcı sesiyle "Zihnini bana aç güzelim" diye emretti.
Anılarında zorlayıcı bir varlık hissettiğinde içeri girmesine izin verdi. Karanlık zindanda tek başına deliren Lys, Dumblodere'un ziyaretleri, uzaktan gelen tok adım sesleri tekrar tekrar izlendi.
Marvolo'yu özellikle Cruciatus Laneti altında acıdan seğirip, çığlık attığı anıya itti. Regulus'u laneti yapmaya ikna etmek zor olmuştu ama karşısındaki adamın şuandaki ifadesi için değmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
General FictionHem Karanlık Lord'un hem Çapulcuların gözdesi olan Lysandra Malfoy, ölü sanılırken yıllar sonra büyük sürprizlerle ortaya çıkar -Hikayenin gidişatı için Marvolo daha genç-