İki kişi kumar masasının başında yüzlerinde bir sırıtışla ve ellerindeki kartlarla bakıyordu. Ah, bir saniye. Size hala onu tanıtmadım mı? Üzgünüm, benim hatamdı. Baylar bayanlar, Morana Arisu ile tanışın! Kendisi girdiği her gazinoyu batırmasıyla bilinir, ya da Rusya'daki lakabı olan "Королева азартных игр", yani 'Kumarbaz Kraliçe' ile. Ve bu sefer karşısında oynadığı kişi Gökyüzü Kumarhanesi'nin sahibi Sigma! Evet baylar bayanlar, Meleğin Çürüyüşü'nün geçmişi olmayan üyesinden bahsediyoruz! Ve her ikisi de bu tek el oyun için tüm hayatlarını ortaya koymuş durumdalar!
Sonuç ne mi olacak? Üzgünüm bu kadar kolay öğrenmenize tabi ki izin veremem. Fakat şunu söyleyebilirim ki, hadi kendi gözlerinizle görün!
***
Krupiye yerine yerleşip kağıtları dağıtmaya başladığında ikisi de kartları dikkatlice alıp arkalarındaki herhangi birine bile göstermeyecek şekilde gizlice baktılar. Bu kadar riskli bir oyunda kendilerinden başka kimsenin kartları göz ucuyla dahi görmesine izin veremezlerdi.
Sigma kartlarından gözünü ayırmadan kalabalığa seslendi;
"Onunla oynayıp kaybeden herkese kazandığımda parasını geri vereceğim."
Az önce iflas etmiş herkes heyecanla çığlıklar atarak oyunu daha dikkatli takip etmeye başladılar. Sigma'nın kazanması onların da kazanması demekti, ve eğer kazanırsa zaferin üzerine böyle bir hareket gazinonun şanını defalarca katlayacaktı.
"Fazla cesur sözler. Dikkat et de kaybetme."
Nihayet oyunun sonuna yaklaşırken herkesin heyecanı doruk noktasındaydı. Etrafa kameralar kurulmuş, bütün gazinoya canlı yayın yapılıyordu. Bu tek el kumar gazinonun sonu olabilirdi. Sonunda kartları açacakları an geldiğinde herkes nefeslerini tutmuş, gözünü kırpmadan onları izliyordu. Sigma ve Morana yüzlerine yerleştirdikleri en keyifli ve sinsi gülüşleriyle sadece birbirinin gözlerine bakıyordu. Bu anı olabildiğince uzun tutmak istiyorlardı, birkaç saniye içinde ikisinden birinin hayatı kararacaktı.
"Adım ne demiştin?"
"Söylememiştim."
"Kimin hayatını elinden almak üzere olduğumu bilmek istedim."
"Morana Arisu."
"Soyadınla hitap etmem daha iyi olmaz mı?"
"Bilmene gerek yok. Ne de olsa birazdan elindeki her şeyi alacağım."
"Öyle olsun. O halde artık kartlarımızı açma vakti."
Krupiye 3'ten geriye doğru saydı ve desteler aynı anda masaya vuruldu.
"3, 2, 1!"
Morana ve Sigma desteleri görmesiyle aynı anda ayağa fırladılar. Kalabalıktan heyecan çığlıkları ve bağırışmalar yükseliyordu.
"B-bunlar Royal Flush!"
"Hem de her ikisi de!"
"Nasıl olabilir? İmkanı yok!"
Morana ve Sigma hala ağızları açık kalmış şekilde birbirine bakıyorlardı. Bütün gazinonun da onlardan kalır yanı yoktu.
"Hile yapıyorsun."
İkisinin de aynı anda söylediği bu söze kendileri de inanmıyorlardı, hile yapmalarına imkan yoktu. Krupiye Sigma'ya çalışsa Morana'nın kazanma şansı olmazdı. Ayrıca binlerce kişi onları izliyordu, kimse bir şey görmemişti. Onlar da hile fark etmediğine göre kanıtları yoktu, ama ikisinin de bu ele sahip olması milyonda bir ihtimal gibi bir şeydi. Kalabalık ise hala aralarında konuşuyordu.
"Yani durum beraberlik mi?"
"Paramı geri alamayacak mıyım şimdi!"
"Gazinoya ne olacak? Hala Bay Sigma'nın mı?"
"Böyle bir şey mümkün değil!"
Arisu ve Sigma şaşkınlığı üzerlerinden biraz atmayı başardıklarında masanın yanına geldiler ve el sıkıştılar.
"İyi oyundu Bayan Morana."
"Oyun değerlendirmesine odanızda devam edebilir miyiz? Konuşacak önemli konularımız var."
***
Tekrardan hoşgeldiniz baylar bayanlar! Umarım oyun sonucundan memnun olmuşsunuzdur, iki tarafın da kazanması eminim beklenmedik bir şeydi. Veya kazanmak denebilir mi buna?Zor zamanlardan geçiyoruz bu nedenle bölüm biraz gecikti, hala belki çoğunuzun acısı var ama kafa dağıtabilmeniz için yeni bölüm atmanın iyi olabileceğini düşündüm.
Son olarak 1 ve 3. Bölümlerin medyalarına görsel ekledim isterseniz bakabilirsiniz. Kendinize iyi bakın! Sky Casino çok yakında tekrar sizlerle olacak!
☆☆☆
Arisu Morana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sky Casino | Gökyüzü Kumarhanesi
FanfictionSigma'nın kumarhanesinde o güne kadar her şey normaldi, o gelinceye dek. Herkesin ortasına bomba gibi düşmesinden en çok kim hasar alacak? Ufak bir ipucu; hedefleri arasında Meleğin Çürüyüşü var, ama en çok da belirli bir kişi. Beyler bayanlar, kahr...