Sabahın erken saatlerinde Sigma çalan telefonu ile uykusundan uyandı. Kısık gözleriyle ekrana bakmadan telefonu açıp kulağına koyduğunda Fyodor'un sinirli ses tonuyla karşılaştı.
"Sigma, kumarhane alışverişi hala tamamlanmadı mı?"
Sigma uykulu sesiyle cevap verdi Fyodor'a;
"Bu saatte araman şart mıydı? Daha kuşlar uyanmadı."
Ama Fyodor onu duymamış gibi konuşmaya devam etti.
"Gittiğim gün işleri halledeceğinizi düşünmüştüm. Neyi bekliyorsun hala?"
"Gelecek kişi ölmüştü."
Bir süre diğer taraftan ses kesildi. Tekrar konuştuğunda sesindeki düşünceli ton açıkça belli oluyordu.
"Bunu şimdi mi söylüyorsun? Birini ayarlayacağım ve bu işi hızlıca bitireceğiz."
"Aslında Arisu'nun burada kalmakla pek derdi yok gibi, kumarhane konusunda ısrarlarını da bıraktı. Bir süre böyle geçiştirebileceğimizi düşünüyorum."
"Birkaç yeni bilgi edindim, Morana Dedektiflik Ajansı ile çalışıyor olabilir. Bu iyi olan, eğer onlar değilse baş edemeyeceğimiz bir sorumluluk aldık demektir."
"Daha açık olmalısın."
"Bir grup daha var. Grup demek doğru olmaz aslında, daha çok teşkilat gibi bir şey. Eğer onlardansa hayal edemeyeceğimiz kadar sorun çıkaracak bize. İyi dinle Sigma, ben teşkilattan olup olmadığını araştırırken onunla olabildiğince iyi geçinmen gerekecek. Her isteğine boyun eğme ama onu sinirlendirecek bir şey de yapma. Ve son bir şey, eğer teşkilattansa vücudunda dövme gibi bir iz taşıyor olmalı."
"İyi geçinmeyi söylemek için geç kaldın. Ve o iz nasıl bir şey?"
"Ne demek geç kaldım?"
"Aramızın şuan pek iyi olduğunu söyleyemem."
"... Tebrikler Sigma. Cidden tebrikler. Umalım da başımıza bela açmış olma. İşarete gelince, o konuda pek emin değilim. Teşkilattaki herkesin bir işareti var ama bunlar farklı da olabilir. Ne de olsa odasına kamera koymamış mıydın? Çok da zor olmamalı."
"Kamerayı parçaladı."
"Bir şeyleri kontrol etmek için illa orada mı olmam gerekiyor? Bensiz bir iş beceremez misiniz siz?"
"İzninle birkaç saat daha uyumaya ihtiyacım var."
"Ben gelene kadar uyanmış ol."
Sigma kapanan telefonu yatağın yanındaki komodine bırakıp kendini yatağa attı. Gözleri hızla kapanıp kısa süreli bir uykunun kucağına bıraktı onu.
***
Kalktığında saat 8'e yaklaşıyordu, hazırlanıp restoran katına giden yolu yürürken, lobide resmen günlerdir uyumadığını haykıran siyah gözaltı torbalarıyla bir yarasaya benzeyen Fyodor'u gördü. Fyodor da onu görüp yanına geldiğinde sinirini belli etmemeye çalışan bir tonla konuştu.
"Telefonda eklemeyi unuttuğun bir olay olmadığını umuyorum Sigma."
"Aslında, var. İki kişi bazı teröristlerin burada saklandığını söyleyip kumarhaneyi kapatmamı istediler. Ayrıca şuan burada kalıyorlar."
"Beni çıldırtmayı planladığınızı düşünmeye başlıyorum."
"Ama iyi bilgiler de edindim."
"Bu da bir şey sanırım. Odana çıkalım da anlat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sky Casino | Gökyüzü Kumarhanesi
FanfictionSigma'nın kumarhanesinde o güne kadar her şey normaldi, o gelinceye dek. Herkesin ortasına bomba gibi düşmesinden en çok kim hasar alacak? Ufak bir ipucu; hedefleri arasında Meleğin Çürüyüşü var, ama en çok da belirli bir kişi. Beyler bayanlar, kahr...