23- Olayların Ortasındaki Kadın

175 44 116
                                    


Sigma ve Arisu restorandan çıkmış yürüyorlardı şimdi. Hala yarım saatleri olduğu için çalışma odasına gitmeye karar verdiler önce.

İçeri girdiklerinde Arisu iç çekerek kendini koltuğa bıraktı. Sigma da kapıyı kapatıp masasına yöneldi. Masanın altındaki çekmeceye uzanıp içinden bir fotoğraf çıkardı ve Arisu'nun yanına gidip oturdu.

"Aslında bu olay bittikten sonra sormayı planlıyordum ama fırsatım olmayabilir gibi duruyor."

Şaşkın bakışlarını ona çevirmiş Arisu'ya verdi elindeki fotoğrafı ve sordu.

"Bunun kim olduğunu biliyor musun?"

Kulağının arkasından düşen toz pembe saçlar kızın yüzünü kapatırken titreyen elini görüyordu sadece Sigma. Fotoğrafı yere atıp ellerine odaklanarak sakinleşmeyi denedi bir süre, aynı anda Sigma'ya da fazla belli etmemeye çalışıyordu.

"Arisu iyi misin? Eğer kötü bir anıysa-"

"Sorun değil. Av Köpekleri değil mi?"

"Evet."

"Seni ilgilendirmiyor. Yak gitsin."

Arisu derin bir nefes alıp ayağa kalktı ve gülmeye çalışarak Sigma'ya döndü.

"Gidelim artık."

***

İkili diğer -Arisu'nun hakkında konuşmayı reddettiği- fotoğrafın arkasında yazan numaralı odaya doğru yol aldılar. Aralarında gergin bir sessizlik hakimdi kapıya gelene kadar. Vardıklarında iki güvenlik ellerindeki kişilerle onları bekliyordu. Kapının önünde bir süre bekledikten sonra Sigma derin bir nefes aldı ve kolu çevirdi. İçeri girdiklerinde tam düşündükleri gibi Teruko ve Tachihara oturmuş onları bekliyordu.

"Ne güzel sürpriz! Biz de nerede kaldığınızı merak ediyorduk!"

"Daha 12'ye 10 var Teruko."

Teruko keyifli yüzünü sinirli bir ifadeyle değiştirip Arisu'ya baktı.

"Katillerin bu kadar konuşmaya hakkı yok. Parmaklık ardına gitme vaktin geldi de geçiyor bile."

Arisu bıkkın şekilde nefes verip yorgun gözlerini yere dikti. O sırada Sigma odanın kenarında bağlı duran tanıdığı simaya bakıyordu tedirgin şekilde. Teruko müdürün bakışlarını yakalayınca gülerek ona döndü.

"Onu geri istiyor musun? O halde alalım istediklerimizi."

Güvenlikler yanlarındaki iki kişiyi öne ittirdi. Teruko büyük bir memnuniyet ve sinsilikle gülümsedi.

"Ve tabi ki kızı da öyle değil mi?"

"Tabi canım."

Odada aniden Teruko ve Tachihara'nın çığlıkları duyuldu. Yalnızca 2 saniye sonra ise odada 7 kişi kalmışlardı.

• • •

Kızıl-pembe saçlı kız ve turuncu saçlı oğlan gözlerini tekrar açtıklarında karanlık bir odadalardı. Buraya nasıl geldiklerini anlamaya çalışırlarken odanın ortasında bir mum yandı ve üzerindeki bir yüzü aydınlattı.

"Arkadaşlarıma kumpas ha? Eğlenceli olmayan insanlara ne olur bilir misiniz?"

Ve mum bir üfleme ile söndü.

• • •

Sigma ve Arisu'nun olduğu odada ise ikili oldukça rahatlamış görünüyorlardı. Sigma kenardaki bağlı adamı çözerken güvenlikler teröristleri dışarı çıkardı, gazinodan indirilip polise teslim edileceklerdi. Arisu gülümseyerek bir koltuğa oturduğunda yanında başka biri belirdi aniden.

Sky Casino | Gökyüzü KumarhanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin