Pov Marloes
Wil je echt zeggen dan Sam de vader is sist Yorik. Ik vind dat we eerlijk moeten zijn tegen haar. Ik ben de vader en vroeg of laat vraagt ze waarom lijk ik niet op hem dan? Zegt Yorik. Je hebt gelijk hoor ik Sam zeggen. Ik hoor Nola huilen, ik loop naar boven om Nola te halen. Ik zet haar onder de douche en zelf blijf ik er bij staan. Yorik wilt zo weg gaan voor een optreden alleen wil Nola zien. Zegt Sam. Over 5 minuten klaar zeg ik. Ik zet de douche uit en droog haar af. Lieverd. Tja? Samuel is je papa niet fluister ik. Wie tan wel? Vraagt ze lief. Hij zit beneden zucht ik. Ik trek snel een joggingsbroekje aan en een T-shirt en loop met Nola naar beneden. Yorik kijkt op als de deur open gaat. Nola dat ik je papa en ik wijs naar Yorik. Tam it mijn tada zegt ze boos. Ze loopt naar Yorik toe. Jij mij manna achter telaten roept ze boos. Ik zie Yorik zenuwachtig kijken naar mij. Tij mijn dappa we tijn maar tam is liever zegt ze boos. Nola ik deed het voor een carriere ik wou daarna weer terug komen om voor jullie te zorgen maar ik kon jullie niet meer vinden vraag maar aan Kaj vertelt Yorik. Jezuss Yorik laat me niet lachen en ga lekker naar je optreden toch veeel belangrijker dan je gezin! Krijs ik. Ik heb het afgezegt, luister Marloes geloof me ik heb elke avond zitten te janken zegt Yorik met tranen in zijn ogen. We kunnen vrienden blijven voor Nola maar geen relatie dat wil ik op dit moment met Samuel opbouwen. Ik knuffel Yorik en voel nattigheid in mijn nek. Ik wil nu jullie leren kennen vertelt Yorik. Ik loop naar de keuken en daar zie ik Samuel zoenen met een wijf. Whattefackk Sam gil ik. Yorik komt de keuken in gerent. Fack fluistert hij zacht. Marloes het is niet wat het lijkt zegt Sam. Ohnee ik die het anders goed hoor je zit fucking met een snol te zoenen in dit huis waar ik ook ben. Jai had gelijk je bent een facking player schreeuw ik maar het laatste fluister ik. Marloes ik h- voordat hij zijn zin kan afmaken. Het is uit sis ik. Ik loop de woonkamer in. Yorik is al weer gaan zitten. Ik barst en huilen uit en leg mijn hoofd op Yorik zijn borst. Ssst het komt wel goed fluistert hij. Langzaam voel ik mezelf ik slaap vallen tegen Yorik aan wat best wel goed voelt..
JE LEEST
I love you. (Met b-brave en lil kleine)
RandomEen meisje van 18 jaar. Heeft een kindje van 2 jaar. Komt Samuel laurens Leijten tegen. Ze worden verliefd maar wat als er ook nog een andere jongens in het spel komtz Sexuele scenes Geweld Liefde