Pov Marloes
Sam spoelt terug dan zie ik iets wat me woest maakt.. Whatte fack zegt Samuel. Yorik laat haar binnen en zoent haar... Zet t geluid aan dan zeg ik. Dan zegt Yorik: we moeten ze uitelkaar halen! Melissa zegt yorik.. Wie precies? Vraagt ze. Samuel en Marloes! Ik wil verdomme Marloes terug! Als Marloes naar de keuken gaat maak praat ik wat harder en dan zoen jij Samuel zodat het lijkt dat hij jou zoent.. Oke en dan? Dan is Marloes van mij en Samuel weer van jou! En wij dan vraagt Melissa. Wil je Samuel terug of? Oke ik doe mee zegt ze.. Wat een lul sis ik en loop naar Yorik zijn kamer.. FUCK YOU IK WIST DAT JE NIET GOED IN JE HOOFD BENT roep ik. Samuel komt boos binnen lopen en gaat vlak voor Yorik staan. Luister meneertje die denk dat die slim is zegt Sam. Jij blijft verdomme van MIJN vriendin af begrepen? Sist Samuel. Yorik duwt Samuel weg en slaat hem op zijn hoofd. Ik sla mijn hand voor mijn mond. Blijf me je vieze goore poten van Samuel af sis ik en sla met mijn platte hand op zijn wang.. Yorik duwt me heel hard tegen muur en er gaat een pijn schoot door mijn buik.. Ik krijg tranen in mijn ogen.. Dan komt Kaj mijn kamer in gerent.. WHATTE FUCK DOE JIJ LIL KLEINE OF YORIK WEET IK VEEL roept Kaj boos. Ik zak op de grond en er gaat nog een pijnscheur door mijn buik.. Ik huil van de pijn.. Ik zie Yorik op de grond vallen... Samuel komt naar me toe. Gaat het wel vraagt hij.. Mijn buik fluister ik.. Sam tilt me op alleen dan word alles zwart en hoor ik nog een schreeuw van Yorik..
JE LEEST
I love you. (Met b-brave en lil kleine)
RandomEen meisje van 18 jaar. Heeft een kindje van 2 jaar. Komt Samuel laurens Leijten tegen. Ze worden verliefd maar wat als er ook nog een andere jongens in het spel komtz Sexuele scenes Geweld Liefde