Hoofdstuk 3

877 22 0
                                    

Pov Marloes
Ik word wakker van Nola die huilt. Half 5 lekker. Schatje waarom zo vroeg net op dat moment komt Samuel ook binnen. Sorry fluister ik onhoorbaar maar Sam hoort het. Het geeft niks. Ik bij jullie liggen vraagt Nola. Nee ga slapen schatje. Nee ik bij jullie liggen krijst ze. Ik til haar op en neem haar mee naar mijn bed. Gek genoeg voel ik dat er iemand achter mij kruipt. Samuel valt alweer in slaap aan zijn ademhalling te horen. Nola ligt nu tussen ons in en knuffelt mij. Ik doe snel een losse knot in en val weer in slaap. Ik voel iemand kusjes in mijn nek geven wat al snel over gaat naar zuigen.. Schatje wakker worden hoor ik iemand zeggen. Go away dude sis ik. Het ik mooi weer Nola wil naar het strand. Ik doe mijn ogen open en zie Samuel in zijn blote buik liggen. Ik kijk onder de dekens. Pfff gelukkig niet naakt. Waar is Nola vraag ik. Naar Jai die zijn dikke vriendjes volgens mij. Samuel stapt uit bed nu pas valt mij zijn sixpack op. Ik ga douchen en voor dat ik iets kan zeggen stapt hij mijn badkamer binnen die van mij. Ik stap uit bed en pak mijn BH en string en loop naar mijn badkamer vergeten dat Sam daar doucht. Oh fuck sorry zeg ik als ik Sam in bad zie liggen. Geeft niet hoor. Ik heb ook alleen maar een bh en string aan dus ik schaam me wel.. Sam staart naar mijn kont. Ik leg mijn kleren alvast klaar alleen word het bad in gedrukt. Hallo roep ik. Sammm gil ik nu. Ik heb gewoon nog kleren aan hoor. Dan doe je die uit grijnst hij. Ik kijk hem dood aan..

I love you. (Met b-brave en lil kleine)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu