Hoofdstuk 17

616 22 6
                                    

Pov Marloes
Omg in limo vraag ik aan Sam. Jaa we halen eerst Dioni en Sunidhi op bij Dioni en dan Kaj en Edisona bij Edisona zegt Sam. En Jai en Cassius bij Jai toch? Ja maar Sterre en Zoë gaan niet met ons mee want die gaan samen met Amber en Nour want die moeten met TP4Y samen zijn. Oke zeg ik droog. Je ziet er geweldig uit schatje zegt Sam en zoent me.

We komen met de limo bij Dioni aan. Dioni heeft een net pak aan en Sundhi heeft een zwart jurkje aan dezelfde als mij maar dan zwart. Halloo roept Sundihi hyper. Haaaii roep ik terug. Wie halen we nu op vraagt Dioni. Kajtje en Edisonatje zeg ik. Edisona heeft dezelfde jurk als Sun en mij maar dan rood.

We zijn inmiddels al onderweg naar de rode loper. Kaj, Edisona, Cassius en Jai zijn er ook al. Ik ben best wel zenuwachtig weetje. Ja maar jij bent beroemd met Samuel omdat jij de vriendin van bent maar ook om je werk zegt Edisona. Wij zijn gewoon beroemd om de vriendin van zegt Sundihi lachend. We hebben heel veel dates gehad waar het alleen maar om de beroemd heid gaat en niet om die liefde en hier is het anders bij zegt Dioni en slaat zijn arm om Sundihi heen. We zijn er roept de cauffeur. We horen gekrijs van fans en als die dingen. Eerst stappen Jai en Cass uit en ik zie Zoë en Sterre direct naar hun toe rennen. Dan stappen Kaj en Edisona uit. Dan Dioni en Sun en dan wij erachteraan. Tjezus word bijna blind hiero zeg ik tegen Sam. Hallo meneer leijten en mevrouw van der voort we hebben gehoord dat u het zusje bent van Kaj van der voort zegt een journalist. Klopt zeg ik. Klopt het dat u zwanger bent. Ik blijf even stil alleen hoor Sam ja dat klopt helemaal zeggen. Hoelang bent u al zwanger? 6maanden. U bedekt het goed maar u ziet nu wel wat lacht de journalist. We lopen maar binnen. Omg Sam de baby schopt roep ik blij. Sam en Kaj leggen direct hun handen op mijn buik en Edisona maakt een foto ervan. Edisona zet op twitter: de baby schopt kijk papa en oom blij zijn en voelen. De echte liefde van familie. Ik knuffel Sam van blijdschap en nu, nu lekker feesten. Zonder drank natuurlijk.

I love you. (Met b-brave en lil kleine)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu