Pov Marloes
Ik moet helemaal niks leijten sis ik, DAVE IS THUIS roept Dave. MET ANISA roept hij erachteraan en we horen ze kleffen. Sam ga weg fluister ik. Ik ga helemaal niks, fluisterd hij terug. Godverdomme leijten laat me los, ik kan je niet los laten. Dat meisje was een vakantie relatie ze dacht van laat ik Sam eens verassen nou ik was er niet blij mee zegt Sam. Poehee dat zei je de vorige keer ook. Laat me denken, hij laat me los. Ik heb gedacht he ik heb je verdomme al een kans gegeven ik weet het maar het is je ex en als ik op twitter lees wat je allemaal met haar hebt gedaan hoef ik geen relatie meer met jou steeds als ik jou zoende he denk ik aan die bimboo die jou zoende en dat ik haar kwijl nu ook zoen vertel ik. Ik voel niks meer voor je Samuel zeg ik. Hij loopt boos mijn kamer uit.. Yorik komt mijn kamer met Nola in lopen. Wat is zojuist hoorde grinnikt Yorik gaat je gek maken zegt die. Ja Anisa is zwanger zegt hij. Niet en Dave is de vader lach ik. Ja ze zijn er super blij mee. Sam komt mijn kamer weer in. Dus we zijn vrijgezel zegt hij met rode ogen. Jup. Mijn moeder komt vanavond om op te passen we gaan namelijk uit zegt Samuel. Okay, en nu mijn kamer uit jullie roep ik. Ik doe mijn kast open.. Hmmm wat ga ik aan doen vanavond vraag ik aan mezelf. Ik pak een zwart kort jurkje met pumps (hoge hakken) Sam komt mijn kamer in, ik sta net in mijn lingerie. Heb jij die witte shirt hier vraagt hij zonder raar te kijken. Nee zit in de was volgens mij moet je even kijken zeg ik ongemakkelijk. Ik trek snel mijn jurkje aan en loop naar de was kamer. Sam komt shirtless de was kamer in. Hotttt!! Het moet nog gestreken worden. Hij wil het shirt pakken maar ik trek snel terug. Doe ik wel even en ik knipoog naar hem.Ik loop naar zijn kamer. Hier en ik geef hem zijn shirt. Mijn make up enzo ligt nog bij Sam dus ik loop naar zijn badkamer. Ik pak de stijl tang en stijl mijn haar en onder maak ik een paar slagen. Ik pak mijn mascara en eyeliner. Rode lippenstift en dat is het. Ik loop weer naar mijn kamer en doe mijn hakken aan. Dankje dat je wil oppassen zeg ik tegen de moeder van Sam en geef haar een kus op dr wang. We lopen met zn allen naar de club. Aan mijn rechter kant Sam en linker kant Yorik. Ik kan niet zonder Sam hij is mijn type echt, en eerlijk voel ik steeds minder weer voor Yorik.. Jeetje wat moeilijk dit. Ik zit in een hoekje op de bank met Sam, yorik is zoals gewoonlijk weer elk wijf aan het aflebberen. Sam geeft me een drankje. Ik mis je fluisterd hij. Ik jou ook zeg ik. Hij zoent me wat al snel naar zuigzoenen over gaat, i love him so much..
JE LEEST
I love you. (Met b-brave en lil kleine)
Ngẫu nhiênEen meisje van 18 jaar. Heeft een kindje van 2 jaar. Komt Samuel laurens Leijten tegen. Ze worden verliefd maar wat als er ook nog een andere jongens in het spel komtz Sexuele scenes Geweld Liefde