Hoofdstuk 21

504 15 3
                                    

Pov Marloes
Yorik heeft een optreden waar bbrave ook een optreden heeft, daarna blijft hij een weekje mee touren. Kut want ik wil hem helemaal uit mijn hoofd zetten. Ik voel wat voor Yorik maar hij neemt elke dag zo wat een wijf mee dus ik kan hem niet vertrouwen, ik voel ook nog wat voor Samuel. Ik moet dit altijd mee maken. Nola gaat wonen bij een vriendinnetje omdat die moeder denkt dat ze geen goed leven heeft zo. Met dat touren waar ik mee ga.. Yorik bro hoor ik Kaj roepen. Jij bent optijd schreeuwt Jai vanuit de bus. Yorik komt binnen en kijkt me aan met zijn heldere ogen. Ik kijk snel naar beneden. Pfff hoe los ik dit in godsnaam op? Sam komt binnen en komt naast me zitten. We moeten soundcheck doen roept die en heeft me een kus. Jup nou ben ik alleen met Yorik in 1ruimte.. Ik heb geen goed leven ik moet opzoek naar een vaste relatie zegt Yorik. Ik kijk hem aan. Zijn hoofd komt dichter bij ik voel zijn lippen op mijn lippen gedrukt. Waarom doe ik niks?! Kuch ik schrik op en daar staat Samuel. Ik sla Yorik in zijn gezicht. HOE KUN JE ME ZOENEN OP ZO EEN MOMENT schreeuw ik. Sam schrikt en Yorik ook. Jullie zijn allebei klootzakken, Sam ik zag je wel fucking zoenen met die hoer van de stylist! Het is lang stil.. Het is uit fluister ik en loop naar Kaj. Wat is er vraagt Kaj. Het is uit zeg ik.

I love you. (Met b-brave en lil kleine)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu