Hemen kapıyı çalmaya başladım.Sesler kesildi,tekrar,tekrar çaldım ama açan olmadı.
En sonunda kapıyı kırmaya çalıştım.Kırınca hemen etrafı aradım elim silahın kabzasına doğru ditti.Gördüğüm şeyle Derince yutkundum,yerde bir kadın yüzü gözü kan içerisinde ve karnında bıçak ile yerde yatıyor ağlıyordu.
Yapan kişi çoktan yangın merdivenlerinden kaçmıştı.Hemen yanına çöküp bıçağı sabit tuttum ,bir yandan temiz bir havlu bulup onunla yanlarından bastırdım.
Hemen ambulans arayıp konumu verdim.Kadın sayıklar biçimde ağlıyordu.En iyisinin onunla konuşmak olduğunu düşündüm.
"Adın ne"
—G-Güneş"Hm bende Gece ,güçlü ol Güneş sakın gözünü kapatma ,ambulans geliyor."
—Ta-Tamam-Bana ne olduğunu anlatır mısın?
Ağzından bir hıçkırık koptu
-Eski sev-sevgilimdi bana dokunmaya çalıştı ,reddedip kovunca dövmeye başladı.Sonra kapı çaldı sendin bıçaklayıp kaçtı.Ama yinede teşekkür ederim.'Tamam güzelim sakin ol kaç yaşındasın sen"
-22"bende 24 ,senden birşey isteyeceğim."
-Tabii ne"kimseye seni bulanın ben olduğumu söylemeyeceksin beni tanımıyormuş yüzü mü de hatırlamıyormuş gibi davran olur mu kimseye ama kimseye söyleme."
-Tamam kimseye söylemeyeceğim gerekirse kendim bile unuturum ama neden.
'Boşver bilinmek veya bulunmak istemiyorum sadece"
-Peki
"Telefonun nerde"
Elinde sımsıkı tuttuğu telefonu bana uzattıNumaramı yazdıktan sonra
"Numaramı Gece diye kaydettim0555 diye başlıyor.önemli birşey olursa haber verirsin ama başka kimseye verme olur mu."-Tamam teşekkür ederim
Sağlık ekibi gelip sedye ile Güneş i aldıPolis
-Bizimle gelip ifade verin lütfen
Asker kimliğimi göstererek, cevapladım.
"Tabii ben burda verip gidebilirmiyim önemli işlerim var da ."-Tabi ki
-...sonra kapıdan içeri girdiğimde onu gördüm olayı sordum sevgilisinin onu taciz ettiğini ve kovduğunda onu dövüp kapı sesinden bıçaklayıp gittiğini söyledi."-Pekala teşekkürler hanımefendi
Dosyam gizli olduğu İçin ifadeyi rahatlıkla verebildim.
Odama geçip yerleştim.Tam o sırada albay aradı hemen açtım.-Yüzbaşı/Gece Yıldırım emredin
-Gece gittin mi sanırım bir takım olaylar olmuş
"-Evet komutanım"
-Neler oldu anlat bakalım
-...aynı şekilde ifademi verdim komutanım"
-Peki asker diyip yüzüme kapattı
Telefonla birlikte kendimi yatağa attım.Sabah kalkıp hazırlandım kanı 1saat önce verip onlar gelmeden çıkacaktım.
Dün bir jeep kiralamıştım oldukça hoşuma gitmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Asker {Gerçek Aile Klasiği}
Ficción GeneralEski ad:Asker Kız{Gölge'nin İzi} Wattpad deki ilk ve tek Kadın asker Gerçek ailem texting konulu kitaptır Oku gör doğaçlama yazıyorum ama kısaca geçmişi yaralı asker bir kızın "Gerçek"ailesini bulması ile hayatındaki değişimler DipNot:Yaz...