Bu bölümü tüm kalbimle yazıyorum...
Yine kendimden parça bırakıyorum bilen kişiyi takip ediyorum<3
Sınır:200 görüntülenme 40oy 20yorum uçtum minnacıkTam tamına 1 saat ,19dakika ,37 saniye,konaktan çıktığımdan beri ne arayanım ,ne de merak edenim oldu.
Yatağımda bilmem kaçıncı kez döndüm.Telefonumun bildirim sesi ile elime alıp baktım.
İnstegram: Yaşamkaynağınız=Guneş sizi takip etti...
Hesabı incelediğimde Güneş'in olmasının rahatlığı ile takip ettim.Hesabım gizli olduğu için takip etmezsem büyük ihtimalle beynimi patlatırdı.Zorla almıştı zaten hesabı.
Uykum bir türlü gelmiyordu.Bir ağrı her seferinde engelliyordu,bedensel değilde ruhsal olarak acı çekmek sanırım en büyük işkenceymiş,çok güzel öğrettiler.Oflayarak kalkıp yataktan ayaklarımı sarkıtıp oturur konuma geldim,dirseklerimi dizime koyup başımı ellerimin arasına alıp ovmaya başladım.Bir süre sonra kalkıp, üstüme rahat bir şeyler geçirdim.Kulaklığımı ve telefonumu elime alıp, ruhumun 4 duvarı arasında rehin alan evden çıktım.
Yakınlarda geceleri açık olan bir spor salonu vardı.Kulaklığımı takıp rastgele bir şarkı açıp koşmaya başladım.Normal çalmaya başlamıştı.Bir sözü dikkatimi çekmişti.İçimden gelen dürtü ile ss instegram a atıp koşmaya devam ettim.GeceNöbetçisi: Adım ile değil ruhum ile sevilmeyi isterim...
Korkmaz Ailesi'nden(Çekirdek! Aile ve Arda)
Gece gittikten sonra Dolunay a anlatması İçin baskı yapılsa bile, söylememişti.Şimdi ise sessiz bir şekilde oturmuş
düşünüyorlardı.Neyi düşündüklerini bilmeden düşünüyorlardı.
Arda:Nasıl yendi ama ben Uzay abi nin suratını tövbe unutmam.
Arda arada sırada gerginliği dağıtmak için birşeyler geveliyordu.
Uzay:Sus! Arda
Ortamı yine sessizlik kaplarken odada bildirim sesi yükseldi.
Güneş telefonu eline alıp ona bakan ailesine döndü
Güneş:Gece post atmış ve sanırım bize gönderme yapmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Asker {Gerçek Aile Klasiği}
Ficção GeralEski ad:Asker Kız{Gölge'nin İzi} Wattpad deki ilk ve tek Kadın asker Gerçek ailem texting konulu kitaptır Oku gör doğaçlama yazıyorum ama kısaca geçmişi yaralı asker bir kızın "Gerçek"ailesini bulması ile hayatındaki değişimler DipNot:Yaz...