" Hi Nellie, you're so adorable! "

753 16 12
                                    

" 𝗖𝗵𝗮𝗿𝗹𝗶𝗲 "

Saat gece 1-2 gibi telefonum calmaya basladi. Alarm sanip kapatmaya calistim. Kapanmayinca o guzel uykum acildi. Gozumu acip bakinca, arayanin Tori yani ablam oldugunu anladim. Neler oldugunu anlamadim, cunku zaten ayni evdeyiz.

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ - " Aman be Tori! Bu guzel uykumdan uyandirmak icin guzel bir sebebin vardir umarim! "

ᴛᴏʀɪ - " Su kapiya baksana susmak bilmedi ! "

Telefonu kapattim ve kalkip kapiya baktim. Gelen Nick'ti. Cok telasli gorunuyordu.

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ - " Hosgeldin Nick! "

ɴɪᴄᴋ - " Char, Nellie cok hasta! Yardima gelmen gerekiyor! "

Nellie, Nick'in kopegi. Nick onu cok seviyor fakat o cok yasli. Fakat Nick'in uzulmesini hic istemedim, ne olacagini bile bile Nick'in evine gittim.

Nellie yerde yatiyordu. Agliyor gibi sesi cikiyordu. Nick ile beraber veterinere goturduk. Nick, yol boyunca agladi, bana sarildi. Fakat tek sorun onu aglarken gorunce, benimde aglamamdi.

ɴɪᴄᴋ - " Aman Tanrim Charlie! Sen neden agliyorsun? "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ - " Bilmiyorum!! "

ɴɪᴄᴋ - " Niye boyleyiz? "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ - "Ahh Tanrim, bilmiyorum!! "

Nick, cok tatli ve dusunceli birisi. Her zaman oyleydi. Ne zaman aglasam, guldururdu, hâlâ da gulduruyor.

Veteriner, Nick'e her duruma hazir olmasi gerektigini soyledi. Eger bir mucize olursa, Nellie yasayabilirmis. Nick'i bu laf daha cok uzdu. Elini tuttum, optum, guldurmeye calistim fakat ise yaramadi. Ta ki veterinerin " Mucize oldu! " demesine kadar. Nick hemen ayaklandi ve elimden tutup Nellie'nin yanina goturdu. Tanrim, Nick'i cok seviyorum. Annesi ile beni eve biraktilar. FAKAT TEK SORUN ANAHTARI YANIMA ALMAYI UNUTMUS OLMAMDI! Tori suan misil misil uyuyordur ve kapiyi acmaz. Tori'yi neredeyse 10 kere aradim, tahmin edeceginiz gibi ruhu bile duymadi. Annemi aradigimda kapiyi acti ve olaylari anlattim. Daha sonra ise yatagima yattim, annem zoruyla. Nick bana fazlaca mesaj atmisti. Cevap vermek icin cok gecti, uyumustu. Nick'e iyi geceler yazdim ve davulumun basina oturdum, kulakligimi takip calmaya basladim (Bum bum tisss). Uykum gelene kadar da caldim. Saat 5 olmustu. 2 saat uyuma sansim vardi. Fakat ben 1 saat uyuyacaktim cunku saat 6'da Nick ile kahvaltiya gidecegiz. Uyumak yerine kalkip hazirlanmak iyi olur dedim ve sacimi duzelttim, disimi fircaladim, ustumu giyindim ve Tori'ye ciktim diye not biraktim. Kapinin onunde Nick'i bekliyorum.

                              --------------------------------------

                              --------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐍𝐞𝐥𝐥𝐢𝐞 !    ↑↑

Nicholas !! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin