" 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞 "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Gorebiliyorum, gozum var. Senin ona saldirdigini da gorebildim. Gozun sismeden buz koymaya gidelim kalk! "
ɴɪᴄᴋ -" Gerek yok, iyiyim! "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Nick, kalk dedim! "
Cok ikna edici oldugum icin kalkti tabi ki de. Nick'in boyle birsey yapacagi aklima hic gelmezdi. Aslinda gelirdi de, cok degil. Gozu mosmordu, hâlâ iyiyim diyor! Insanlari dusunmek icin kendisini tehlikeye atiyor, bu ozelligi onu cok atesli kilsa da, kendisine zarar gelmesinden korkmuyor!
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Al, tut su buzu. "
ɴɪᴄᴋ -" Kus muyuz? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Hayir, sadece kizginim! "
ɴɪᴄᴋ -" Tamam ozur dilerim! "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Affettim, peki. AMA BI DAHA KAVGA ET, karsinda Charlie diye birisini bulamiyacaksin. "
ɴɪᴄᴋ -" Inanayim mi? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Evet! "
Ve bi anda, herkesin sasiracagi bi olay oldu. Harry ozur dilemeye geldi? Revirde cocuga buyu yaptilar kesin. Harry kim, ozur kim? Nick affetse de, ben affetmedim. Nick, Imogen'le cikma olayinda da oyle yapmisti. Kiyamayinca insanlarin istedigini yapiyor. Ara sira bana da oyle yaptigini dusunuyorum. Bence Nick, sahip olabileceginiz en iyi erkek arkadas. Onsuz ne yaparim, bilmiyorum.
Nick birkac dakika sonra kalkip buzu yerine koydu.
ɴɪᴄᴋ -" Charlie? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Evet? "
ɴɪᴄᴋ -" Basim donuyor? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Yatsana o zaman!! "
ɴɪᴄᴋ -" Oyke degil, guzelliginden. "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Aman Tanrim, bu da neydi boyle! Nick, iyi olduguna emin misin? "
ɴɪᴄᴋ -" Begenmedin mi, nasil ya? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Otur suraya, seni aptal!! "
Nick neden boyle birsey yapti ki simdi? Ciddi bi iliskimiz yok saniyordum, varmis. Yalniz, iltifat hosuma gitti fakat neden, neden bunu bana yapsinnn!!!
( 𝐒𝐨𝐧 𝐠𝐮𝐧𝐥𝐞𝐫𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐤 𝐲𝐚𝐳𝐚𝐫 𝐤𝐢𝐭𝐥𝐢𝐠𝐢 𝐜𝐞𝐤𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦, 𝐤𝐮𝐬𝐮𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐤𝐦𝐚𝐲𝐢𝐧 𝐈𝐀𝐍𝐒𝐎𝐀𝐒𝐖𝐊𝐁𝐒𝐊𝐖𝐀 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nicholas !!
General Fiction" Ayrılmak istiyorsan kararına saygı duyarım ama bilmeni istiyorum ki, ben birlikte olmak istiyorum. "