" You know what Harry? FUCK YOU. "

218 8 10
                                    

" 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞 "

Harry'den cok nefret ediyorum. Gecen gun hicbirimiz homofobik degiliz demisti. Buna kim inanir? Limonlu kekin ustune dokulmus tuz gibi biri. Onu gorunce kriz geciriyorum. AYRICA BEN ILE TAKILIYO. Tao ve Nick'le kavga ederken yuzune iyi yumruk atmislardir umarim. Insanlara karismaktan baska hic birsey yapmiyo. Sanane benim cinselligimden? Banane sen homofobiksen? Hayir beni gectim, Nick'ten sanane? Cocuk bisexual, hem kizdan hem erkekten hoslaniyo. Kisaca, Harry serefsizin teki.

ʜᴀʀʀʏ -" Evet git ve erkek arkadasini dinle. "

Ve bum! Nick, Harry'nin yuzune yumrugu yapistirdi. Adamim be! Bekle, dur? NICK KAVGA EDIYO?!

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" NICK, HARRY! BI DURUN AMINA KOYAYIM! "

ʜᴏᴄᴀ -" AYRILIN! HEMEN! "

ɴɪᴄᴋ -" Bu is burda bitmedi orospu cocugu. "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Sakin olsana! "

Nick'in ilk defa kufur ettigini duydum. Acayip yakismisti. Nick gibi birisini buldugum icin acayip sansliydim. Ilk basta Nick'i hetero sanmistim, hatta Harry'le dolastigi icin homofobik sanmistim. Fakat isler her zaman dusundugunuz gibi olmuyo. Hayallerinizin pesinden kosarsaniz istediginiz olabilir. En azindan ben oyle dusunuyorum. Fakat fazla abartmamak da gerekir. Her zaman onun pesinde olursaniz sizden bikabilir. Normal arkadas gibi davranin, dogru zamani buldugunuzda ona acilin. Kamu spotu burada bitti WLDHWLXHWOAJOSB.

ɴɪᴄᴋ -" Goruyo musun ya? "

( 𝐊𝐮𝐬𝐮𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐤𝐦𝐚𝐲𝐢𝐧 𝐛𝐮 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦 𝐛𝐢𝐫𝐚𝐳 𝐤𝐢𝐬𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮, 𝐛𝐮𝐠𝐮𝐧 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐫𝐝𝐚𝐲𝐝𝐢𝐦 𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐤 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐥𝐝𝐮𝐦. 𝐆𝐞𝐜𝐞 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐝𝐢𝐲𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦. 𝐊𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐢𝐳𝐞 𝐢𝐲𝐢 𝐛𝐚𝐤𝐢𝐧𝐧 ♥︎♥︎. )

Nicholas !! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin