" He's talking about sex. "

386 9 24
                                    

" 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞 "

Nick yuruyerek buraya yaklasiyordu. Kosarak ona sarildim;

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Hosgeldin! "

ɴɪᴄᴋ -" Hosbuldum! "

Nick'le ufak capli opusmemizden sonra yemek yiyecegimiz yere dogru konusa konusa yuruyorduk. Nellie'nin durumunu, dun babasinin geldigini, abisinin hala bir serefsiz homofobik oldugunu ve Marvel'i 10. kez bitirdigini anlatip durdu. Marvel, Nick'in kirmizi cizgisi. Bende dun eve gidince naptigimi anlattim ve sonunda, yemek siparisi verdik. Okula yaklasik 30 dakika oldugunu ogrendigimizde Nick buyuk telas oldu.

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Nick, sakin ol KABXALNAKZ "

ɴɪᴄᴋ -" Yemegini ye sende! "

Nick'in en buyuk hayali, onun evinde Marvel izlememizmis. Bende bu aksam bossan izleyelim dedim, dusundugum gibi de oldu. Reddetmedi!

...

Okul cikisinda Tao ile konusuyordum. Nick'in rugby maci bitene kadar okulda kalacaktim. Tao da zaman ayirmak istedi. Nick'in evinde Marvel izleyecegimizi ona da anlattim. Fakat bana dedigi sey su;

ᴛᴀᴏ -" Gordugum en acik ve net sex bahanesi bu! "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Aman Tanrim Tao, kapa ceneni!! "

ᴛᴀᴏ -" Bende yalan yok! "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Sus ve maci izle! "

ᴛᴀᴏ -" Cidden birbirlerini yere devirmekten baska birsey yapmiyolar mi? Sıkıcı. SIKILDIM!! "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Kazaniyoruz zaten bi dur. "

...

Evet, maci kazandik ve Tao mac bitiminden 10-20 dakika once eve gitti. Bende Nick'in giyinmesini bekliyordum. Son gunlerde Nick icin endiseleniyorum. Acilmak icin kendisini mecbur hissetti gibime geliyor fakat acilmak isterken cok hevesliydi. Nazik olmaya calisiyor, bunun sonuclarina kendisi katlanmaya calisiyor. Benimle sevgili olunca bircok seyi riske atti. Onun bu huyunu cok seviyorum iste, iyi kalpli olmasi.

ɴɪᴄᴋ -" CHARR, KAZANDIKK! "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Evet, farkettim. Tebrik ederim! "

Nick ile onlarin evine gittik. Bilgisayari acmaya calisiyordum.

ɴɪᴄᴋ -" Sen filmi hazirlayana kadar ben dusa girip cikicam. 10 dakika surer!! "

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Acele etme! "

Filmi actim ve Nick'i beklemeye basladim. Insta'ya baktim, Nick'in rugby macindayken cektigim birkac fotografi paylastim. Nick dustan cikana kadar da Nick'in birkac tane sweatini giyindim. Nick gelince onu korkutmak icin birkac plan da yaptim.

Nick dustan cikti, isiklari kapattim, Nick'in 10 tane sweatini ust uste giydim ve uzun oda isigini ustume bagladim. Nick ciktigi an " Bo! " diyerek onu korkuttum. KORKMADI CUNKU HAZIRLIK SESLERINI DUYMUS... Nick giyinene kadar odadan ciktim, giyindiginde iceri girdim ve birlikte Marvel izledik. Tao'nun soyledikleri de aklimdan cikmiyordu. FAKAT BEN SEX YAPMAK ISTEMIYORDUM.

------------------------------

                                ------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐓𝐚𝐨 ↑↑↑

Nicholas !! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin