" Oh my gosh, shut up! "

186 5 22
                                    

" 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞 "

ɴɪᴄᴋ -" Hic mi begenmedin? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Hayir, bunu bana bi daha yapma! "
ɴɪᴄᴋ -" Pekala, yapmam, Bay Spring. "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Tamam, Bay Nelson, siz kazandiniz. "
ɴɪᴄᴋ -" Neyi, kalbini mi? "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" NICHOLAS!! "
ɴɪᴄᴋ -" QLSJAKSNWKNA, seni seviyoruum! "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Bende seni seviyorum! "

Kucuk capli opusmemizden sonra Nick ile birlikte sinifa gittik. Herkes Nick ve benim hakkimda konusuyodu. Ama iyi anlamda, bazilari kotu olsa bile. Herkes bizim cok havali oldugumuzu soyluyor. Ben artik daha cok populerim. Harry artik bizi birakti, satasmaya gotu yetmiyo herhalde. Artik ondan daha populerim, haberi yok. Birkac gun sonra gelip ozur diler, tekrar ayni seyleri yapar, kavga edilir ve ayni seyler tekrarlanir.

...

Aksam Nick bize geldi, sasirmadiniz degil mi? Birlikte dertlestik, film izledik. Hatta bi ara Tao, Elle ve Isaac surpriz yapmak icin bizim eve geldiler. Hep beraber ?Monopoly oynadik. Ben kazandim tabi ki de. Tao yine mizikcilik yapti. Tao'nun onerdigi birkac filmi izledik. Aralarindan tek begendigim " Gilmore Girls " oldu. Onu da Elle acti. Herkes Nick ike sevgili oldugumu bildigi icin opusmemiz sorun olmadi. Arada bize Oliver da takildi. Sonra " Cok sıkıcısınız. " diyerek gitti. Sanki kendisi cok eglenceli. Tao ve Elle birlikte eve gittiler. Isaac ise onlardan yaklasik 10 dakika sonra gitti. Nick ile tek kaldik.

ɴɪᴄᴋ -" Ehm, um, Charlie... "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Efendim? "
ɴɪᴄᴋ -" Sana birsey soylemem gerekiyor... "
ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Dinliyorum? "

Siktir.

ɴɪᴄᴋ -" Gecen gun telefonunu kontrol ettigimde, Tao ile konusmalarinizi gordum. Tao'nun attigi bir mesaji gordum. "

Siktir x2...

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Cok boktan bi konusmaydi!! Takma lutfen, Tao iste! Hem daha hazir degilsindir, cunku bende degilim. Ya da sen tamamsan bende tamam olabilirim, COK UTSNC VERICI!! LUTFEN DEDIKLERIMIN HEPSINI UNUT!! KONUYU KAPATABILIR MIYIZ?!?! "

Iyice batirdim.

ɴɪᴄᴋ -" SAKIN OL!!! Ben bu durumu iyice dusundum ve olabilir. Ama suan degil! Umarim anlamissindir! "

Bismillah.

ᴄʜᴀʀʟɪᴇ -" Oh, peki... "

 "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Nicholas !! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin