" 𝐍𝐞𝐥𝐥𝐢𝐞 "
Bugun abim ( 𝐍𝐢𝐜𝐤 ) icin cok onemli bir gun! Her gun takviminde bu gune ne kadar sure kaldigini sayiyor. Cunku bugunn... CHARLIE UNIVERSITEDEN DONUYORR! Herkes cok heyecanli oluyor bu gunde. Abimde de cok heyecanli olmuslardi. Annem ( 𝐍𝐢𝐜𝐤'𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐧𝐞𝐬𝐢, 𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐤𝐞𝐧 𝐍𝐞𝐥𝐥𝐢𝐞'𝐧𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐧𝐞𝐬𝐢 𝐨𝐥𝐮𝐲𝐨𝐫 ) kurabiyeler yapiyor. Ama benim yememe izin vermiyor. Neymis cikolatalar benim icin zararliymis. Bu yuzden biraz kus kaldim. Ama abim, kardesimle ( 𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲 ) beni yuruyuse cikarticagini soyleyince havalara uctum! Beni arabaya bindirdi, hani yuruyuse cikacaktik!? Ama sonra bize herseyi anlatinca cok sevindim! Charlie'yi tren istasyonundan almaya gidiyomusuz!! Ve bu bir surprizmis. Eger birimiz havlarsa, 1 gun boyunca yuruyuse cikmazmisiz! Bu yuzden kardesimle sustuk. Abim en sevdigi sarkilardan biri olan Taylor Swift'in sarkisi "Lover" i acti ve soylemeye basladi. Bir kac dakika orda bekledik. Ben cok usumustum. Abim, kardesimle beni arabaya koydu usumeyelim diye. Onu cok seviyorum!
Charlie disari ciktiginde abimi gordu. Mutluluktan gozleri doldu. Hemen birbirlerine sarilip, opustuler. Ya bunlar niye boyle? Her yerde opusuyolar. Charlie'yi de cok seviyorum! Cok dusunceli ve o da beni seviyo! Ikiside cok tatli! Ikiside birbirlerini seviyor. Ayni ben ve kardesim gibi. Bizde birbirimizi cok seviyoruz! Ama kardes anlamda!!
𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐁𝐨𝐥𝐮𝐦 𝐛𝐲 ; 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘮𝘢𝘥𝘦𝘮𝘦𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺𝘺.
𝐀𝐧𝐥𝐚𝐭𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫 ; 𝘕𝘦𝘭𝘭𝘪𝘦.
𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐁𝐨𝐥𝐮𝐦 '𝐮𝐧 𝐢𝐜𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐠𝐞𝐜𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫 ; 𝘕𝘪𝘤𝘬, 𝘊𝘩𝘢𝘳𝘭𝘪𝘦, 𝘕𝘦𝘭𝘭𝘪𝘦, 𝘕𝘪𝘤𝘬'𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘯𝘦𝘴𝘪, 𝘏𝘦𝘯𝘳𝘺.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nicholas !!
General Fiction" Ayrılmak istiyorsan kararına saygı duyarım ama bilmeni istiyorum ki, ben birlikte olmak istiyorum. "