4. Bölüm

75 12 0
                                    

İyi okumalar. :)

ALEV'DEN~

Okulda Başak'a Batuhan konusunu bahsettiğimde biraz korkmuştum. Onu henüz tam olarak tanımıyordum ve nasıl tepki vereceğini bilmiyordum. Söylediğimde ilk başta afalladı daha sonra gözlerime bakarak "Ne?! Sen ne dediğinin farkındasın dimi Alev?!" diye bağırmaya başladı. Sınıftaki bazı öğrenciler Başak'a bakmaya başladı, onlardan özür dileyerek tekrar bana döndü. Bu tepkisinden biraz korkmuştum. Ayağa kalkarak sınıfın kapısının yolunu tuttu. Lavaboya girdiğini görerek ben de onun arkasından yürümeye başladım. İçeri girdiğinde ben de girdim ve onu ellerini ve yüzünü yıkarken gördüm. Ağlıyordu. 

Kendimi suçlu hissederek ondan özür diledim ve ben de ağlamaya başladım. Daha sonra birbirimize sarıldık. Başak şu anda ikimizin de ağlamasını saçma bulmasıyla ağlamamız kesildi. 

Başak'ı çok sevmiştim. İlk günlerinde onu üzmek gerçekten istememiştim. Sınıfa girdiğimizde Batuhan ve Emir'i gördük. Batuhan'ın Başak'a sırıttığını gördüm. Başak da ona sırıtmıştı. Sanırım bir şey anlamasın diyeydi bu. Umarım benim Başak'a anlattıklarımı kimse öğrenmez ve Batuhan'a gidip söylemez diye içimden neredeyse yüz kez dua etmiştim.

Hocanın sınıfa girmesiyle ders başladı. Başak'ı gördüğümde başka şeylere dalmış bir şeyler düşünüyor gibiydi. Belki de söylediklerimi düşünüyordur. Of gerçekten şu anda kendimden nefret ediyordum. Şu anda o konuyu Başak'a söylediğime inanamıyordum. Daha sonra konsantremi derse vererek hocayı dinlemeye başlamıştım. Ders Edebiyat idi. Bu Aslı Hocanın dersiydi ve her zaman eğlenceli geçen bir dersti. Ben bunları düşünürken belki de onlar kendi aralarında espriler yapıp gülmüşlerdir. Evet, o kadar eğlenceli bir kadındı Aslı Hoca. Bu kadına bayılıyordum.

BAŞAK'TAN~

Sınıfa girdiğimizde Batuhan bana gülümseyince ben de ona gülümsemiştim sırf bir şey anlamasın diye...

Hoca sınıfa girdiğinde gelen hocanın kız olduğunu gördüm. Ama adını bile öğrenememiştim kadının henüz. Çünkü Alev'in söylediklerini düşünüyordum. Acaba Batuhan bana açılır mıydı? Bu kadar çabuk olamazdı. Olmamalıydı. Hazır değildim. Gerçekten çok korkuyordum. 

Ders Edebiyat'tı sanırsam. Eğlenceli bir derse benziyordu çünkü arada sınıfın kahkahalarını duyabiliyordum. Kimse derste bu kadar çok gülmezdi ama bu hocanın dersinde farklıydı. Herkes çok neşeliydi Edebiyat dersinde. Şaşırmıştım. 

Birden afallayarak derse döndüm. Alev'in söylediklerini düşünmeyerek daha mutluydum şu an için en azından. Şu anda dersteydik ve benim derse odaklanmam gerekiyordu. 

Alev'e baktığımda onun da dersi dinlediğini gördüm.

Hocanın ona baktığını hissettiğini sanıyorum ki birden bana bakıp duraksadı ve hemen sordu "Yeni mi geldin tatlım sen?" diye sorunca herkes gözlerini dikmiş bana ve hocaya bakıyorlardı, tabi Batuhanlar da... 

Hocaya bakarak "Evet yeni geldim hocam. Merhaba." diyerek cevap verdim gülümseyerek. "Adım Aslı canım. Memnun oldum. Senin ismin ne bakalım? Kaç gün oldu geleli okula? Alışabildin mi bari?" diyerek sevinç dolu gözlerle bana baktı. 

Hemen cevap verdim "Adım Başak hocam. Ben de memnun oldum teşekkür ederim. 2 gün oldu hocam okula başlayalı... Alışmaya çalışıyorum yani." diyerek gülümsedim. Hoca da "Peki. İnşallah çok çabuk alışırsın." diyerek gülümsedi. Ben de gülümsedikten sonra tekrar derse döndük.

Ders bittiğinde Alev "Sinemaya gidelim mi Başak ne olursun kırma beni." diyerek konuştu. Aslında iyi fikirdi. Biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Batuhanlar sınıftan çıkmamıştı ve haliyle biz de çıkmamıştık ki konuşuyorduk. Bizi duymamış olsunlar lütfen Allah'ım. 

Hemen unutmadan Alev'den telefon numarasını istedim, bir kağıda yazarak elime tutuşturdu. "Ben seni ararım bebeğim." diyerek konuştum. Biz sınıftan çıktıktan sonra peşimizden Batuhan ve Emir de çıkmıştı. Alev ile çıkış kapısına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladık. Evimiz aslında biraz da olsa yakındı. Onun benden bir sokak ötedeydi. Evimin sokağına geldiğimizde ayrıldık.

Eve gittiğimde annem ve babam bilgisayarın başına oturmuş iş arıyorlardı sanırım. Kapının açılmasıyla yani eve girdiğimde ikisi de gözlerini bana diktiler. Annem "Hoş geldin tatlım." dedi ve tekrar bilgisayara baktı.

"Hoş bulduk anneciğim. Ne yapıyorsunuz bilgisayarın başında öyle?" diyerek gülümsedim ve yanlarına gittim.

"İş bakıyoruz bebeğim. Yorulmuşsundur odana çıkıp yatmak ister misin?" diye sorduğunda "Hayır anne teşekkür ederim ama Alev ile bir planımız var dışarı çıkıp sinemaya gideceğiz." dediğimde annem bunu duyduğuna mutlu olmuştu ki bana bakarak "Pekala. Sevindim tatlım. İlk günlerden kendine iyi bir arkadaş bulmak ne hoş." diyerek gülümsedi. Ben de gülümsedim ve ikisini de öperek odama çıktım.~


————-

Biraz geç geldi bu bölüm, kusura bakmayın. Vakit buldukça paylaşmaya çalışıyorum. Yazım yanlışları falan varsa ya da olursa mazur görün. Sizleri seviyorum. :)

Beni Çok SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin