Bolum sarkisi: STAY -Blackpink
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jisung pov
Deliye dönmüş gibiydim. Chan hyung beni aradığında ve Minho'nun kaza yaptığını söylediğinde olduğum yerde donup kalmıştım. Vücudumda hareket eden tek şey gözümden akan sıcak gözyaşlarıydı.C: Jisung, sakin olmaya çalış. Merkezdeki hastanedeyiz, Changbin seni almaya geliyor şuanda. Sakın evden çıkma. Changbin gelince evden çıkman için seni arayacak ve buraya getirecek. Tamam mı?
J: Tamam hyung... Teşekkürler.
C: Rica ederim. Görüşürüz.
Yaklaşık 3 dakika sonra Changbin gelmişti. O gelene kadar üstümü değiştirmiştim sadece. Ağlıyordum, deli gibi ağlıyordum. Minho'yu bırakmamalıydım. Gitmesine izin vermemeliydim. Benim suçum diye düşünüp durmuştum. Changbin arabada sessizce ağlıyordu ama bana belli etmeden yapmaya çalışıyordu bunu.
Hastaneye geldiğimizde girişten geçip hızlıca bekleme alanına yürüdük Changbin ile. Bekleme alanında Hyunjin Seungmin'e sarılmış ağlarken Seungmin onu teselli etmeye çalışıyordu. Felix de onların yanında oturuyor, gözlerini zemine dikmiş boş boş bakıyordu. Jeongin ise Chan hyung ileri geri yürürken peşindem yürüyordu ve Chan hyunga sakin olmasını söylüyordu. Bekleme alanında başka kimse yoktu.
Changbin hızlıca Chan hyungun yanına yürüdü. Ben de onun peşinden gidip Jeongin'i alıp Chan hyung ve Changbin'in yanlız kalmalarını sağladım. Jeongin'le beraber Felix'in yanına oturduk ve aynı Felix gibi gözlerimizi zemine dikip yere boş boş baktık. Hepimiz ağlıyorduk fakat ben onlardan ayrı olarak vicdan azabı çekiyordum. Felix bunu fark etmiş olacak ki bana çantasından kulaklığını verdi.
"Biraz müzik dinle istersen, iyi gelir belki." dediğinde onaylar anlamda başımı sallayıp kulaklığı aldım ve telefonuma bağladım. Kulaklığı takıp rastgele bir şarkıya tıkladım. Şarkı bir K-Pop grubu olan Blackpink'in Stay şarkısıydı. Şarkının anlamı günle uyum sağlamışken şarkıyı tekrar tekrar dinlemeye başladım. Sürekli doktorlar önümüzden geçiyordu. Yaklaşık 2 saat sonra yoğun bakım kısmından bir doktor çıkıp Chan hyungun yanıma gittiğinde hepimiz doktorun diyeceklerini dinlemeye hazırlanmıştık.
"Hastamız ağır yaralanmıştı, fakat çok geç olmadan müdahale ettiğimiz için şu an hayati bir risk yok. Hastamız gayet iyi. Normal odaya alacağız ve yaklaşık 3-4 gün gözetim altında tutacağız. Refakatçi gerektiği için kimin hastanın yanında kalabileceğini belirleyip bize bildirin lütfen. Geçmiş olsun." Dedi doktor.
Hiçbirimiz konuşmuyor ama gülümsüyorduk. Minho'nun iyi olduğunu duyduğumuzda mutlu olmuştuk. Chan hyung doktor gittiğinde konuştu.
"Gece işi olmayan var mı? Benim Changbin ile yarına yetiştirmemiz gereken bir projemiz olduğu için refakatçi olarak kalamayız." Dedi Chan hyung.
"Ben kalabilirim." Dedim Chan hyunga bakarak. Kimse itiraz etmemişti çünkü hepsi Minho'nun benim için özel olduğunu biliyorlardı.
"O zaman ben gidip doktorla konuşayım. Changbin, sen de Jisung'u evine götürebilir misin eşyalarını alabilmesi için?" Dedi Chan hyung. Changbin kafasını evet anlamında sallayıp bana baktı. Kulağımdaki kulaklığı çıkarıp Felix'e geri verdim ve Changbin ile çıkış kapısına doğru yürümeye başladık.
Changbin evimin önünde durduğunda hızlıca eve girip birkaç kıyafetimi, okuduğum kitabımı, telefonumun şarj aletini ve kulaklığımı, cüzdanımı alıp çantama tıkıştırdım. Sonrasında anahtarı alıp hızlıca kapıyı kitleyerek çıktım. Changbin arabaya bindiğimde hemen arabayı çalıştırdı ve hastaneye gittik.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Merhaba yine gec bolum atiyom
SINAV HAFTAM BASLADI NAPAYIM AMA
Neyse oy ve yorum atin yoksa aglayan Chan travmasi yasatirim size
Optim😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
içime öküz oturmuş gibi | minsung ✓
FanfictionTexting-duzyazi Jisung, Minho'ya olan askini daha fazla icinde tutamayacagini fark eder. Fakat Minho onu tanimiyordur bile.. Ya da Jisung oyle saniyordur..? Minsung Chanin Hyunlix Changmin