bolum 22

136 13 7
                                    

Hastaneye geri döndüklerinde saat öğlen 12'ye yaklaşıyordu be Jisung hala yemek yemediğini fark etti. Ama şu anda yemek yiyemezdi çünkü Minho'ya bir şey olması korkusuyla stresten midesi bulanıyordu. Bu yüzden hiçbir şey demeden hastanedeki arkadaşlarının yanına gitti. Jisung ve Changbin bekleme alanına vardığında diğerleri koltuklardaydı.

Jeongin Seungmin ile konuşurken Felix Hyunjin'in omuzunda uyuyakalmıştı. Chan ise sekreter ile bazı evrak işlerini hallediyordu. Changbin Chan'ın yanına gittiğinde Chan Jisung'un yanına yaklaşıp ona bir evrak götürdü.

"Bunu imzalaman gerekiyormuş." Dedi Chan Jisung'a. Jisung ilk başta anlayamamıştı ama daha sonra refakatçi olduğunu hatırladı ve kafasını olumlu anlamda sallayıp kağıtları imzaladı. Kağıtların ne olduğunu bilmiyordu ama imzaladı.

Sonrasında Chan ve Changbin sekretere evrakları verip diğerlerinin yanına geldiler ve Chan konuşmaya başladı.

''Bizim gitmemiz gerekiyor artık. İsterseniz siz de beklemeyin burada işiniz varsa. Jisung bu arada Minho'nun kaldığı odanın numarası 2510. Sen git istersen oraya.'' dedi Chan. Jisung kafasını sallayıp Chan'ın eliyle gösterdiği asansöre gitmeden önce sekretere gidip odanın hangi katta olduğunu öğrendi. Asansöre bindi ve 3. katı tuşladı. Asansörde ondan başkasının olmamasının verdiği rahatlıkla aynadan kendine bakıp kendi kendine konuştu.

''Hayır Ji, senin suçun değildi. Sen onun motor kazası yapacağını bilemezdin.'' deyip kendini rahatlatmaya çalışsa da gözleri hala doluyordu. Suçluluk duygusu bütün vücudunu kaplamışken kendini rahatlatamıyordu. O gözlerindeki yaşları silerken asansör durmuş ve kapı açılmıştı.

Jisung kendini dışarı attı ve odaların numaralarına bakarak yürümeye başladı. 2510 numaralı odayı bulduğunda derin bir nefes alıp içeriye girdi. İçeride henüz uyanmamış olan Minho'yu gördü. Kolundaki ve ayağındaki alçıları gördüğünde ağlamadan duramadı. Gözlerinden akan yaşlar yere doğru damlarken Minho uyanmasın diye ağzını eliyle kapatarak ağlıyordu Jisung. O sessizce ağlarken Minho yattığı yerde kıpırdandı ve Jisung ağlamasına son vermeye çalışıp yatağın karşısındakı koltuğa çantasını bıraktı. Jisung çantasını bırakır bırakmaz Minho'nun yanına gitti ve onu o narkozun etkisindeyken incelemeye başladı.

Minho'nun sağ kolu ve sol ayağı alçılıydı. Yüzünde ise birkaç yara bandı vardı. Giyindiği hastane kıyafetinin boyun kısmından göründüğü kadarıyla göğsünde de sargı bezi vardı. Galiba göğsünde ezilme olmuştu. Jisung kendini daha da suçlu hissetti. Minho'nun alnına onu rahatsız etmeyecek bir öpücük bıraktı ve sessizce konuşmaya başladı.

''Üzgünüm, eğer sana bir şey olacağını bilseydim yemin ediyorum o evden çıkmana izin vermezdim. Şükürler olsun ki yaşıyorsun. Ama benim yüzümden bu halde olduğunu düşündükçe içten içe ölüyorum. Çok özür dilerim, aşık olduğum adamın o evden çıkmasına izin verdiğim için çok özür dilerim..'' dedi Jisung. Ağlıyordu, ama bu sefer sessizce değildi bu ağlayışı.

Gözyaşları yanaklarından çenesine doğru süzülürken Minho alçıda olmayan elini kaldırıp Jisung'un gözyaşlarını sildi. Jisung aniden yüzünde hissettiği elle gözlerini açarken ona hafifçe gülümseyerek baktı.

''Senin suçun değildi ki Ji, kendini lütfen suçlu hissetme.'' dedi Minho olduğu yerde sırtını dikleştirmeye çalışırken Jisung buna izin vermedi ve Minho'yu omuzlarından tutarak geri yatırmaya çalışırken Minho Jisung'u kendine çekip dudaklarını dudaklarına bastırdı. Birkaç saniye böyle kaldıktan sonra Minho alnını Jisung'un alnına yasladı ve konuştu.

''Benim yüzümden kendini suçlamanı yada üzmeni asla istemiyorum Jisung, lütfen yapma bunu kendine.'' dedi Minho fısıldayarak. Jisung'un yüzünü avucuyla tutup biraz yüzünü inceledi. Jisung'un ağlamaktan kızaran burnunu öptükten sonra Jisung'a sevimli bir gülüş gönderdi. Minho bunu yapınca Jisung'dan bir gülücük kazandı. Jisung Minho'ya bakarak gülümserken aklına arkadaşlarına haber vermek geldi ve olduğu yerden kalkıp telefonunu almak için çantasını bıraktığı koltuğa ilerledi. Çantasının içinde telefonunu ararken Minho ne olduğunu anlamadığı için ona bakıyordu. Jisung onun merak ettiğini anlayıp konuştu.

''Chan hyunglar endişelenmişlerdi baya, onlara iyi olduğunu haber vereyim.'' diye kısaca açıkladı Jisung. Minho anladığını belirtir gibi kafasını salladı.

bos konusma pust lix

Jisung
Gencler ve kendini genc hisseden dedos Chan hyunglar
Iyi haberim var

Chan
Seni doverdim ama sincaba benziyon bisey yapamiyom

Jeongin
?

Chan
Ama benim ilgi alanim tilkiler

Jeongin
Bakin chan (evimin diregi gelecekteki cocuklarimin babasi) ne de guzel konusuyo
Her neyse
Jisung ne dicen

Hyunjin
Noldu Ji

Jisung
Sukur Jeongin ve Chan'in flortlesmeleri bitti de soylicem aq
Minho uyandi askolar gozumuz aydin yasiyo
Gayet de iyi valla

Minho
Merhabalar aq
Bi oteki tarafa gidip geldim

Felix
Iyi olmana cok sevindim Minho

Changbin
Yaninda Jisung var tabi iyi olacak
Masallah kocuma

Seungmin
Jisung Minho'yu bi opse yeminle butun agrisi gecer

Minho
Jisung biliyor musun aslinda gogsum cok agriyor
Opersen gecer ya

Jisung
Her yara opulerek gecmez ki Minho

Minho
Sen op gecmezse yaranin serefsizligi Jisung

Felix
Tiktoktan mi gordunuz bunu
Allah askina

Minho
Hyunjin sana bunu dese burda erimistin lan bos konusma pust lix

Hyunjin
Sen diyince erimesini mi istiyon oglim
Ne la senin derdin
Hayirdir

Seungmin
HYUNJIN KAPA SU AMINAKODUMUN KEKO MODUNU
REZILLIK YA
CHANG KORU BENI

Changbin
Hyunjin anana boydan
Boy 1.67
Tskrler
SEVGILIMI KORKUTMA OROSPUCOCU

Seungmin
Changbin
Sana dedim ki beni koru
Teyzeme laf at demedim
#analarkutsaldir

Jisung
Hepinizin aq
Gidiyom ben Minhoya bakicilik yapcam
Cocuk olurse ustume kalmasib

Chan
Opuscez demiyo da
Ostomo kolmoson
Yer mi oglum anadolu cocu

Seungmin
Konustu aussie boi

Jeongin
KOCAMA LAF ATMA SEUNG
ANANI SIKMEYE GELIYORUM SIMDI
KICINI KOLLA

Seungmin
#ANALARKUTSALDIR
#ANALARASIDDETEHAYIR

*******************************************
BENCE DE ANALAR KUTSALDIR SEUNG
bolumde kiss scene vardi fark ettiniz mi
YAZARKEN NEDEN BILMIYORUM ASIRI UTANDIM AMA 6-7 SANIYELIK BISEYDI
GARIP HISSEDIYORUM
anyways askolar skztexting taginde 1. Olmamizin serefine bu bolumde kiss scene vardi
Bide bolum 800 kelime
Yani vote ve yorum atin pls
COK OPTUM BAII💗💗

içime öküz oturmuş gibi | minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin