Minho uyandığında güneş daha yeni yeni doğuyordu. Gözlerini kırpıştırdığında hala hastane odasında olduğunu ve yanında minicik kalan Jisung'un hala uyuduğunu gördü.
Jisung'u uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktı. Ama başarılı olamamıştı ki Jisung mırıldanarak yavaşça gözlerini açtı. Minho'nun ayakta olduğunu görünce yatağın üstünde oturur pozisyona geçti.
"Bir şey mi oldu?" Dedi merakla Jisung. Minho kafasını iki yana sallarken "Hayır, sadece tuvalete gidecektim" dedi. Jisung anladığını belirterek kafasını sallarken Minho lavaboya doğru yürümeye başladı.
Jisung biraz daha ayıldığında bütün gece Minho'yla sarılarak uyuduğunu fark etti ve istemsizce bir sevinç çığlığı attı. Evet, daha önce beraber uyumuşlardı ama ilk defa sevgililerken yaşanmıştı bu.
Minho lavabodan çıktığında Jisung koşarak ona sarılınca Minho olduğu yerde kaldı. Ne olduğunu anlayamamış olsa da Jisung'un sarılmasına karşılık verdi.
Jisung hevesle bir anda Minho'dan ayrılırken "Birlikle uyuduk!" Diye bağırdı ve kendi etrafında dönerek zıplamaya, minik bir dans yapmaya başladı.
Minho gülmesini tutamadan güldü. Jisung'un böyle minik bir şeye bile bu kadar sevinmesi çok hoşuna gitmişti. Yaklaşık 2 ay önce intihar etmek üzere olan bu çocuğu şimdi bu şekilde görmek onu çok mutlu etmişti.
Jisung'un dansına eşlik etmeye başlayan Minho ile Jisung aniden durdu. Minho ne olduğunu sorar gibi kaşlarını çattığında Jisung "Senim göğsün ezildi ve alçılı yerlerin var. Dans edemezsin!" Dedi. Minho buna gülerek kafasını salladı ve yatağına otururken konuştu.
"O zaman sen dans et ben izleyeyim." Dedi. Jisung gözlerini büyütmüş şekilde kafasını iki yana sallarken "Hayır. Ben çok utanırım, bir de gülüp duruyorsun şerefsiz gibi aa!" dedi ve Minho'nun yanına oturdu.
"Hem daha dünki olanları açıklamadın. Soyeon kim, gerçi biliyorum ama detaylarıyla değil. Sadece bir kaç dedikoduyu duydum." dedi Jisung.
"Çok büyük bir aşk falan değildi, beğenip heves etmiştim ama o bana takıntılı aşıkmış. Ayrıldığımda beni rahatsız etmeye devam etmişti. Changbin de onu akıl hastanesine yatırmakla tehdit etmişti. Hatta psikolog randevusuna gönderip deli raporu almasını sağlamıştı. Yani Changbin şikayet etse hastaneye yatabilirdi Soyeon. O da ondan korkuyor." Dedi Minho. "Yani olay bu Sungie~~" dedi ardından Minho.
"Anladııım!!!" Dedi Jisung 'ı' harfini uzatarak. Minho gülümsemişti onun bu tatlılığına. "Hey, baksana." Dedi Minho aniden. Jisung ona dönüp gözlerini açarak "Hm?" Gibi bir ses çıkardı.
"Yarın akşamüstü taburcu oluyorum, çıktığımda bir yere gidelim. Seni götürmek istediğim yere gidelim ha?" Dedi Minho.
Jisung "İyi hissedersen gidelim ama kötü hissediyor olursan benim evimde kalırız beraber, çünkü sen hastasın!" dediğinde Minho kahkaha attı onun bu çocuksu tavrına.
Jisung da ona doğru güldüğünde Minho Jisung'u bir anda gülüşünden öptü. Jisung şokla elini ağzına götürüp kocaman gözleriyle Minho'ya baktı.
"Ne yani, sevgilimi de mi öpemiyorum?" Dedi Minho. Jisung çığlık atacak gibi olduğunda Minho bu sefer Jisung'un yanağını öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
içime öküz oturmuş gibi | minsung ✓
FanficTexting-duzyazi Jisung, Minho'ya olan askini daha fazla icinde tutamayacagini fark eder. Fakat Minho onu tanimiyordur bile.. Ya da Jisung oyle saniyordur..? Minsung Chanin Hyunlix Changmin