Jisung pov
Her sey zordu su an.
Kandirmisti beni.
Sevdigim adam.
Onu evden kovmak istedim ama disarida adeta kiyamet kopuyordu ve kaza yapabilirdi.Tam Minho evden sessizce cikacakken kolundan tutup onu durdurdum.
"Kaza yapabilirsin, cok yagmur var. Bu gece burada kal." Dedim Minho'nun yuzune bakmadan.Minho "Rahatsizlik vermeyeyim, bir sey olmaz bana." Dediginde yuzune bakip kafami olumsuz anlamda salladim.
Minho ile koltugun 2 diger ucubda oturuyorduk ve birbirimize bakmiyorduk. Yaptigi beni cok kirmisti. Minho ben bunlari dusunurken konustu.
"Biliyorum, bana kirginsin ve cok haklisin. Ama ben seni uzmek icin gizlemedim bunu. Homofobik bir aile tarafindan homofobik olarak buyutulmus birinin o nefret kustugu kisilerden oldugunu ogrenmesi cok aci. Kimseye kendimi acamadim. Ailem ogrenseydi beni oldururlerdi. Ben askimdan vazgecmeyi denedikce daha da buyudu. Daha da derinlesti duygularim. Derinlestikce sanki bir bicak kalbime daha da saplaniyor, daha da derine gidiyordu. Kimseye soyleyemeden, kimsenin tepkisini bilmeden asik olmak aci veriyordu. Askimdan vazgecmek icin bir savas verdim, bu gunlugu de o zaman icimi dokebilecegim tek sey olarak kullandim. Icimde verdigim savasi yenilgiyle bitirdim, ama bu yenilgim kim bilir belki bir zafere donusecekti. Bana kizabilirsin, haksiz degilsin. Ama sadece bunu seni uzmek icin gizledigimi dusunme, bunu istiyorum."
Yerimden kalkip Minho'nun yanina oturdum.
"Uzgunum yasadiklarin icin. Ama keske gelip bana anlatsaydin. Beraber ustesinden gelebilirdik. Ama artik cok gec, ogrendim bunlari. Neyse ben sana rahat birseyler ve yorgan falan getireyim." Deyip ayaklandigimda Minho arkamdan bakakaldi.
Ona yorganini, yastigini ve kiyafetleri getirdigimde koridora gittim ve giyinmesini bekledim. Giyindikten sonra da yanima gelip bana iyi geceler deyip salona ilerledi. Ben de odama ilerledim.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
OY VE YORUM PLS PLS PLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
içime öküz oturmuş gibi | minsung ✓
Hayran KurguTexting-duzyazi Jisung, Minho'ya olan askini daha fazla icinde tutamayacagini fark eder. Fakat Minho onu tanimiyordur bile.. Ya da Jisung oyle saniyordur..? Minsung Chanin Hyunlix Changmin