• מגע של אהבה •

788 28 1
                                    

נקודת המבט של טיילר:
הזמנתי חשבון שכמובן כבר שולם על ידי. ״היה לך טעים יסמיני?״ . ״היה לי מדהים, תודה על הכל״. טיילר נשק לראשי. ״אני מרגיש פה מילות סיכום?״ , ״רק אם אתה תחליט שזה יסתיים״ היא אמרה לי. החלטתי לקחת אותה לבית שלי, לא בשביל להשכיב אותה. בשביל להראות לה כמה היא מיוחדת. אני לא הכנסתי אף אחת לבית שלי, תמיד כששכבתי עם בנות זה היה בתוך בית אחר שלא ישנתי בו בחיים. ״את רוצה שנמשיך למקום אחר?״ שאלתי אותה.

נקודת המבט של יסמין:
הגענו חזרה לרכב של טיילר, כל כך לא רציתי לעזוב אותו שהסכמתי להמשיך איתו לעוד מקום. אך אל תבינו אותי לא נכון, אם הייתי לומדת למחרת הייתי ממשיכה ישירות לחדר, בכל זאת השנייה התחלתי ללמוד ואני מאוד רוצה להצליח.
כעבור נסיעה של 10 דקות הגענו לבית, הנחתי שזה הבית של טיילר. רק חשבתי לעצמי כמה בנות הוא הביא לפה וזה גרם לי להילחץ. טיילר החזיק בידי ומשך אותי פנימה. התפעלתי מהגודל של הבית, עיצוב מרהיב, מספר קומות שלא ניתן לספור, מטבח ענקי וסלון מפואר. טיילר לקח אותי לסיבוב בחדר השינה שלו. הייתה לו מיטה ענקית, פלזמה גדולה, חדר ארונות שלא מבייש את קים קרדשיאן ומקלחת מדהימה. התיישבתי על המיטה מתבוננת בחדר המטורף. טיילר התקדם אל עבר חדר הארונות השקוף והחליף את חליפתו לחולצת טריקו פשוטה. חדר הארונות בדיוק ממול למיטה ולכן יכולתי לראות אותו מתלבש. לעייני נחשף גוף מושלם, שרירי, עם כמה קעקועים. השתדלתי שלא להסתכל אך היה קשה לאור העובדה שהוא עומד מולי.

נקודת המבט של טיילר:
ראיתי את יסמין נאבקת לא להסתכל עליי כשהחלפתי חולצה. סיימתי להתלבש והתקדמתי אליה. רכנתי אליה לנשק אותה, הרגשתי שהיא רוצה את המגע שלי. הנשיקה ביננו הייתה סוערת, החזקתי במותניה והיא הדפה את חזי. מהר מאוד הנשיקה התלהטה והשכבתי אותה על המיטה. תוך כדי שאנחנו מתנשקים ומתנשפים יסמין לחשה לי באוזן ״לא, עוד לא״. השתגעתי אבל כיבדתי את ההחלטה שלה. ירדנו למטבח כי רציתי לשתות מים. הרמתי את יסמין על השיש ומילאתי לנו כוסות מים. החלטתי לשאול את יסמין שאלה שהייתה מעט חסרת טקט. ״תגידי יסמיני, אני יכול לשאול אותך שאלה?״ ״כן בטח״ ״שכבת פעם?״ ראיתי שהיא התביישה. ״את לא חייבת לענות אם לא באלך״. ״לא״ היא ענתה תוך כדי שהיא מסתכלת אל הרצפה. היא בתולה חשבתי לעצמי. כמה בן אדם אחד יכול להיות מדהים? ״היי, אל תתביישי בזה. את פשוט מלאך״. ועכשיו הצלחתי להבין טוב יותר מדוע לא רצתה לשכב עכשיו. הבטחתי לעצמי שהפעם הראשונה שלה איתי תהיה מושלמת ועדינה. לא שכבתי עם בתולה בחיים. וכשאני מזיין, זה חזק. אבל היא כל כך עדינה שאני חייב לשמור עליה.

ראיתי אותה בשמלה והבנתי שבטח זה לא הדבר הכי נוח להיות איתו. ״יסמיני, את רוצה להתקלח?״ שאלתי אותה. ״האמת שאני אשמח אבל אין לי פה בגדים״. ״נו באמת מה את דואגת תקחי איזה חולצה שלי ובוקסר ושיהיה לך בכיף״. ״תלווה אותי עד המקלחת?״ הציעה לי. ״כן ברור מאמי שלי״. הגענו לפתח המקלחת וכמה שרציתי להיכנס איתה לבפנים, אני כל כך רוצה את המגע שלה שזה כואב בגוף. ״אם תצטרכי משהו אני פה.״  ״האמת ש..אם כבר הצעת אז הרוכסן של השמלה״. צחקנו שנינו. ״תסתובבי אחורה״. פתחתי לה את הרוכסן של השמלה והלוואי והייתי יכול לפתוח יותר מרוכסן. יסמין הסתובבה בחזרה כשהיא מחזיקה את חלקה העליון של השמלה שלא יפול. המתח המיני היה בשמיים. ״אתה מתכוון להמשיך ולעמוד פה או לתת לי להתקלח?״ אמרה לי אחרי שניות ארוכות שבהיתי בפניה. ״אני הולך אני הולך״.

נופלת לרגליוWhere stories live. Discover now