• חשופה לעיניו •

729 26 1
                                    

נקודת המבט של יסמין:
לא יכולתי לצאת כמו שאני לבושה לקניות אז לקחתי מהארון של טיילר טרנינג שהוא קטן עליו ומעט גדול עליי. האמת שלא היה לי אכפת איך אני לבושה, העיקר שאני איתו. יצאנו מהבית לכיוון האוטו והפעם הנהג שלו הסיע אותנו. טיילר כיוון אותו לקניון כי אני הרי לא מכירה את העיר.
כעבור נסיעה קצרה הגענו. הנהג חיכה באוטו וטיילר יצא איתי. ״קודם כל בגד ים״ אמרתי לעצמי. נכנסו לחנות של בגדי ים. אני לא לובשת בגדים עם הרבה צבעים. לקחתי ביקיני שחור למדידה, עוד אחד בצורת סטרפלס כחול ועוד ביקיני משולשים אדום. נכנסתי אל התאי מדידה ומדדתי את שלושתם. הרגיש לי קצת מוזר להראות לטיילר אז החלטתי להישאר בתא המדידה ולהתלבט עם עצמי. לבסוף אהבתי הכי את הכחול והשחור. יצאתי מהתא מדידה עם שני בגדי הים בידיי. ״נו מה לוקחים?״ שאל אותי. ״אני מתלבטת בין השחור לכחול״ עניתי לו. טיילר לקח את בגדי הים מהיד שלי וניגש לקופה. הבנתי שהוא משלם על שניהם. חיכיתי בצד בזמן שהוא העביר את כרטיס האשראי ולבסוף הוא החזיק את השקית בידו. לאחר שיצאנו מהחנות הוא אמר לי ״יסמיני, כל מה שאת אוהבת, אני אקנה. אל תייחסי חשיבות למחיר או לכמות״. הרגשתי כל כך ברת מזל איתו. ״את רוצה שניכנס לעוד חנויות?״ שאל אותי. ״אני חושבת שאני צריכה קצת בגדים משל עצמי אם זה בסדר.״  ״ברור שזה בסדר תיכנסי לאיזה חנות שאת רוצה״. ראיתי ממולי חנות של הלבשה תחתונה שידעתי שאני צריכה. משום שלא הבאתי חזייה ותחתונים. החלטתי להיכנס לשם. לקחתי סט שחור וסט אדום מתחרה למדוד. כשנכנסתי לתאי מדידה היה פתח בין הוילון לבין הכיסא שטיילר ישב עליו ממול לתא. ראיתי אותו מסתכל עליי מודדת אך לא אמרתי מילה. ניגשנו לקופה, טיילר שילם על שניהם והמשכנו. קניתי עוד כמה חולצות, מכנסיים ושמלה אחת ועל הכל טיילר שילם. לא הסתכלתי על המחיר כדי לא להרגיש לא נעים, והוא לא הסתכל כי זה לא עניין אותו, הוא יכול לקנות את הקניון אם הוא ירצה. חזרנו לרכב, טיילר הניח את כל הקניות בבגאז׳ וחזרנו לביתו.

לאחר שחזרנו לביתו הוא נכנס לחדרו להחליף לבגד הים שלו. ואני לחדר אחר להחליף לביקיני השחור שקנה לי. הוא יצא לפני מהחדר וחיכה לי למטה. כעבור כמה דקות שסידרתי את הבגד ים יצאתי גם אני.

נקודת המבט של טיילר:
חיכיתי ליסמין למטה בזמן שהיא החליפה לבגד ים. כעבור כמה דקות היא יצאה מהחדר והלסת שלי עוד שנייה נפלה. הבגד ים ישב עליה באופן מושלם , החזיק את שדייה שהיו במידה המושלמת וחשף חלק מישבנה. וחשבתי לעצמי איזה רעיון דבילי זה היה להעביר יום בבריכה עם בגדי ים. יצאנו לבריכה בחצר. קפצתי למים והיא אספה את שיערה לגולגול מרושל ונכנסה בעדינות אחריי. נצמדנו אחד לשנייה והתנשקנו. כל פעם שהרגשתי שהחבר שלי שם למטה עומד, הרחקתי את יסמין שלא תרגיש. היא גרמה לו לעמוד מבלי יחסי מין. רואים איזה מלאך? יש לה כוחות והיא משתמשת בהם בעזרת היופי שלה. היינו ביחד בבריכה בערך 30 דקות ולאחר מכן יסמין קצת לצאת החוצה ולהשתזף. יצאתי אחריה להביא לנו משהו לשתות. ״רגע טיילר״ קראה לי. ״תוכל למרוח אותי בשמן שיזוף?״ הרגשתי שיהיה לי קשה לעמוד בגופה אך הייתי חייב להענות לבקשתה. ״כן בטח״ ,התקרבתי אליה, הרגשתי שהיא מנסה לבחון את המגע שלי ולראות מה נעים לה ומה לא. הנחתי קצת זמן על ידיי והתחלתי לעסות את גבה, ידיה, רגליה, בטנה, וגם את ישבנה. חלק מהמקומות שנגעתי בהם דיגדגו אותה והיא החלה לצחוק. לאחר כמה דקות שעיסיתי את כל חלקיה החשופים בגוף אמרתי לה שאני הולך להביא לנו משהו לשתות. הייתי במטבח במשך רבע שעה והכנתי שייק. כשחזרתי לכיוון הבריכה יכולתי לראות שיסמין נרדמה על מיטת השיזוף. נכנסתי עם השייק לבריכה תוך כדי שאני מסתכל על המלאכית שלי בחוץ.

נופלת לרגליוWhere stories live. Discover now