קמתי לבוקר מוזר , אני בחדר שלי, שבכלל הייתי אמורה להיות עכשיו עם טיילר איפשהו או בקולג׳. מצד אחד אכזבה גדולה כי הייתה לי ציפייה ענקית לניו יורק. ומצד שני אולי זה לטובה.
ירדתי במדרגות וריח של פנקייקים עלה באפי. ״בוקר טוב יסמיני הכנתי פנקייקים ואני טסה לעבודה״. אמא אמרה תוך כדי שהיא לוקחת את תיקה. ״תודה אמא ובהצלחה בעבודה״. עניתי לה לפני שיצאה מהדלת. הבנתי שהיום אני לבד בבית. סיימתי לאכול את ארוחת הבוקר והחלטתי לראות סרט. הכנתי לי פופקורן והתיישבתי בסלון. שמתי את אחד הסרטים המומלצים שהיו בנטפליקס. לקראת סוף הסרט דפיקה נשמעה על הדלת. ״רגע״ צעקתי בעודי עוצרת את הסרט וקמה מהספה. פתחתי את הדלת וטיילר הופיע מולי.
״מה? מה אתה עושה פה?״ עניתי בהלם. ״חשבת שברגע שתעזבי אני גם ארים ידיים?״ שאל בחיוך. ״האמת שקיוויתי שכן״ עניתי לו במין זלזול. ולפתע טיילר נכנס לתוך ביתי ללא הזמנה. ״אז מה את עושה פה לבד?״ שאל תוך כדי שהסתובב בקומה התחתונה, ״כל דבר שלא קשור אלייך״ עניתי. ולפתע הוטחתי אל אחד הקירות של המטבח. טיילר נצמד אליי כך שזבוב לא יכל לעבור בינינו. אני לא מתכוונת לשקר, התגעגעתי למגע שלו. אבל אני לא יכולה לשכוח את הסיבה שעזבתי מלכתחילה את העיר. שניות ארוכות היינו צמודים אחד לשני תוך כדי שהוא מרים את ידיי מעל ראשי. ״אני לא מתכוון לכפות עלייך את המגע שלי, אבל מבטיח שבקרוב תרצי אותו יותר ממני״ אמר תוך כדי שהסתכל עמוק אל עייני. ״נראלך שאני ארצה את המגע שלך? פגעת בי כמו שאף אחד אחר לא פגע״ אמרתי תוך כדי שאני משתחררת מהקרבה בינינו. היו כמה שניות של שקט שהרגישו כמו נצח.
התיישבתי על הספה בסלון ולפתע טיילר התיישב לידי. הוא לקח את ידי והחזיק אותה. ״יסמיני, את חייבת להבין, אני לא הייתי בזוגיות מעולם. עזבי זוגיות. לא פגשתי אף בחורה יותר מערב אחד. את באמת שינית אותי, אבל כמו בכל שינוי לפעמים יש נפילה אבל ממנה רק עולים ללמעלה ולומדים ממנה. אני מבטיח לך שזאת הייתה הפעם האחרונה שהייתי עם בחורה שהיא לא את. אף אחת אפילו לא משתווה לקרסוליים שלך.״ אמר ברגישות שלא תואמת לו בכלל, הסתכלתי לו בעיינו עם דמעות, כמה שרציתי לנשק אותו באותו רגע, אבל הייתי חייבת לגרום לו לחכות. ״אני נשאר בקליפורניה בערך שבועיים, אם תחליטי שאת רוצה לחזור איתי לניו יורק אני אהיה מאושר, ואם לא אז אני לא אכפה עלייך כלום״. אמר לי והרגשתי שהוא מתכוון לזה. ״אני עוד כמה שעות אאסוף אותך ונלך למסעדה״. התגעגעתי גם לשתלטנות שלו.
נחתי בבית כמה שעות והגיע כבר הערב אז הנחתי שזה הזמן להתארגן. עליתי אל המקלחת בחדרי ונכנסתי להתקלח. כשיצאתי התקדמתי אל הארון כדי לבחור בגדים. לקחתי סט של טופ סטרפלס שחור וחצאית ארוכה שחורה עם שסע. אספתי את שיערי לגולגול מתוח. התאפרתי קלות, התזתי על עצמי בושם וטיילר סימס לי שהוא בחוץ. אספתי את הקלאץ׳ הכסוף ויצאתי מהבית. טיילר עמד מחוץ לרכב ושילב ידיים. ״את תוציאי לכולם את העיינים עם כל היופי הזה שלך״ אמר לי. נצמדתי אליו ונשקתי ללחי שלו. הרגשתי את החבר הקטן שלו מתקשה מהמגע שלי.
נסענו בערך 15 דקות עד שהגענו למסעדה שטיילר בחר לנו, מסעדת סושי. טיילר פתח את הדלת של הרכב ויצאתי. נכנסו למסעדה והושיבו אותנו בקומה העליונה שם היינו כמעט לבד. הביאו לנו תפריטים ובחרתי להזמין קומבינציה מסויימת וקוקטייל. טיילר הזמין נודלס ודיאט קולה. ״אני לא יכול לחכות כדי לקרוע ממך את הסט הזה״. ״חכה שתראה מה אני לובשת מתחת״ אמרתי לו בהתגרות. ״אז מה יסמיני באמת עזבת בגללי?״ שינה את נושא השיחה.
״אממ כן ברור״ אמרתי לו בשקר. ״יסמין אני רוצה לשמוע את האמת״ אמר לי. הסתכלתי אל הרצפה כאל לא רוצה לענות. ״יסמין !!״ צעק לי והתעלמתי. ״יסמין !!!" צעק לי בשנית. ״לא, לא עזבתי בגללך״ עניתי לו בחזרה. ״אז למה?״. ״אתה לא תאהב את מה שאני אגיד עכשיו, גם אני לא השלמתי איתו עדיין.״ עניתי לו בחשש. ״ביום שהגעתי אל הבית שלך וקרה מה שקרה, כריס, אותו ידיד שראית אותי איתו ביום שהגעת לקולג׳ הזמין אותי למסיבה עם חברים שלו״. התנשפתי בכבדות. ״אני איתך, תמשיכי.״ אמר לי. אז הגעתי למסיבה והוא הביא לי משקה, מפה לשם הסיטואציה הבאה שאני זוכרת זה אותי ערומה במיטה, הוא אנס אותי באותו היום״.——————————————————
פרק ארוך במיוחד לכבוד ההתאחדות של יסמין וטיילר !!! מה חשבתם על הפרק?
YOU ARE READING
נופלת לרגליו
Storie d'amoreיסמין קופר, בחורה ביישנית שטסה לניו יורק בשביל ללמוד בקולג,מעולם לא התעניינה בגברים אך מושכת עין של כל גבר, שיער חום בהיר , עיינים ירוקות מהפנטות ובעיקר אופי של נסיכה מה יקרה כשיווצר סיפור אהבה בינה לבין איש עסקים של העולם התחתון? ״אם תצטרכי משהו אנ...