8.

344 25 2
                                    

Dominik

"prosím Dominiku" sedla jsem si mi na klín.

Právě teď jsem byl úplně v hajzlu. Strašně moc bych chtěl. Na tenhle sex bys nikdy v životě nezapomněla, ovšem jsem tě svým způsobem měl rád a proto jsem se s tebou nechtěl jen vyspat. Kamarádky nepíchám, i když bys mi za hřích kurva stála.

"no tak Dominiku, já chci tebe a ty chceš mě, tak čemu se tak bráníš" povzdychla si.

"kamarádky nepíchám Valerie" řekl jsem.

"ale no tak. Tak jednu noc nebudeme kamarádi, ale milenci" přejela mi rukou po krku.

"na tohle nevěřim" odvětil jsem jí. Chytla mě za tvář a chtěla mě přitáhnout blíž, aby spojila naše rty.

"tohle kurva nemůžeme Valerie" odtáhl jsem se od ní.

"měla by sis už jít lehnout" řekl jsem a odstrčil ji z mého klína.

"um. Jo. Přinesu ti polštář a peřinu" šeptla.

"nepřespim tady. Pojedu domů" oznámil jsem jí.

"nech si u postele sklenici s vodou a něco na hlavu na ráno a vyspi se z toho, dobře ?" šel jsem s ní do jejího pokoje.

"asi- asi jo" špitla.

"a pro příště už radši nekombinuj tolik trávy a chlastu, dost očividně ti to nedělá úplně dobře" řekl jsem.

"jo" přikývla. Poučoval jsem ji jak malý děcko.

...

Byl večer, na obědě jsem s Valerií nakonec nebyl. Nebylo jí dobře a momentálně jsem byl s Tomem doma a hrál s ním Fifu.

Můj telefon se rozezněl a na obrazovce se objevilo její jméno.

"no" odešel jsem z obýváku.

"Niku já- Jakub mi něco dal a já nevim co. Je mi zle, já nevim, co mám dělat" vypadlo z ní okamžitě.

"kde seš ?" zeptal jsem se.

"na rohu Listopadky u toho krámku. Já nevim, co mám dělat, Dominiku" špitla.

"čekej tam, nikam se ani nehni. Za chvíli jsem tam" řekl jsem a v ten moment už jsem se obouval a bral z věšáčku klíče od auta.

Nasedl jsem, nastartoval a jel směr ulice 17. listopadu. Byl jsem tam do 5ti minut.

"ty vypadáš" šeptl jsem, když jsem ji našel. Seděla tam opřená o zeď s nohama u těla.

"je Justýna doma ?" zeptal jsem se.

"už jo" fňukla.

"fajn. Vezmu tě k sobě, dobře ?" řekl jsem a vzal ji do náruče, abych ji mohl odnýst do auta.

"už to bude dobrý, Vali" byla malátná, klepala a brečela. Přísahám, že Jakuba proplesknu. Debila. Posadil jsem ji na zadní sedačku a šel dopředu..

"za chvilku tam budeme" kouknul jsem na ní přes zpětný zrcátko. Cesta teď trvala jen kolem 3 minut, protože jsem jen značně rychlejc, než jsem měl.

Opět jsem ji vzal do náruče, zamkl auto a nesl ji do bytu.

Když jsme vešli, sundal jsem sobě i jí boty a nesl ji do svýho pokoje.

"dobrý ?" šeptl jsem, když jsem ji položil na postel.

"a-asi" vypadlo z ní.

"přinesu ti vodu. Vyspíš se z toho, jenom tě chci mít tady, kdyby se něco v noci dělo, ať ti můžu pomoct" zastrčil jsem jí vlasy za ucho.

"dobře" špitla.

"tady máš moje tričko, já ti jdu pro to pití" podal jsem jí ho ze skříně a zavřel ji v pokoji.

"jestli hodláš píchat, tak si ji umlč, nehodlám zas poslouchat vyřvávání tvýho jména, jako tejden zpátky od Nely" řekl Tomáš stále sedící na gauči s kontrolerem v ruce.

"ne, nehodlám píchat" odvětil jsem mu.

"tak pro koho jsi kurva jel, když ne pro rychlý píchání ?" zeptal se.

"to ti může bejt u píči, pokud vim" řekl jsem.

Hvězdy //Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat