•valerie
Co je Dominiku•
•potrebuju pomoct, zejtra
prijedou nasi a ja bych
pro ne neco potreboval
jakoze obcerstveni tak
me tak napadlo jestli bys
mi nepomohla neco upictKlidne muzu, kdy
mam dojit?••nejlip dneska a vem si
veci na prespani kluci
nejsou doma :pFajn•
Svůj páteční večer jsem měla vážně naplánovaný jinak, ale bránit se tomu nebudu.
Vzala jsem batoh a začala do něj házet triko, kraťasy, džíny, top a spodní prádlo. Pak jsem ze šuplíku vytáhla set spodního prádla od Victoria's a šla si dát sprchu. No co, nikdy nemůžu vědět, co se stane.
Po sprše jsem se šla oblíknout. Vzala jsem si onen set. Bílý tílko a šedý tepláky, který mi dobře tvarovaly zadek. Možná ho vlastně chci trochu pokoušet.
"kam se chystáš Vájo ?" zeptala se Týna mezi dveřma.
"k tomu klukovi a přespím u něj, takže mě nečekej" pousmála jsem se.
"seš kost, neboj" zasmála, když jsem se začala vzhlížet v zrcadle.
"myslíš ?" otočila jsem hlavu na ní.
"vím" usmála se, zatímco já si do cestovní taštičky balila kosmetiku.
"užij si to a hlavně ochranu, prášky ti ještě nezaberou" řekla.
"neboj mami" zasmála jsem se.
...
"a co říkáš na Míša řezy ?" zeptala jsem se.
"co to je ?" zeptal se.
"taková buchta, na vrchu je tvaroh a čokoláda" odvětila jsem mu.
"to zní kurva dobře, to chci" přitakal, když jsem mu ukázala fotku a já tak začala vytahovat ingredience.
"Dominiku soustřeď se na to pečení, ne na mojí prdel" napomenula jsem ho.
"ale ono to nejde" povzdychl si.
"taky můžu jít pryč a vykašlat se ti na to" řekla jsem.
"to bys neudělala kotě" řekl.
"myslíš, jo ?" ušklíbla jsem se.
"vím" řekl sebevědomě.
"fajn" položila jsem cukr na linku a šla pryč.
"nikam nechoď" zabránil mýmu odchodu.
"nechceš, abych odešla, protože si chceš zašukat, nebo protože chceš upíct něco pro rodiče ?" zeptala jsem se.
"nechci abys odešla, protože tě tady chci mít. Chci, abys tady byla se mnou" řekl.
"záleží mi na tobě Val" šeptl.
"i mně na tobě Niku" odvětila jsem.
Byla to tak nekonečně prázdná slova, byl jsi pro mě jen kamarád, vím, že jsem necítila to, cos cítil ty. Ale co na tom záleží..
"fajn" špitla jsem a vrhla se do vážení mouky.
...
Řezy se chladily v ledničce a nádobí se úspěšně mylo v myčce, čímž jsme získali volnej čas.
"co to děláš, Dominiku ?" zeptala jsem se, když mě chytil za boky a posadil na linku.
"nic" šeptl, zastrčil mi vlasy za ucho a spojil naše rty.
"myslela jsem, že kámoši spolu spěj jenom v opilosti. A ani jeden z nás teď vážně není opilej" špitla jsem.
"spíme spolu kvůli dobrýmu sexu, nebo ?" řekl.
"to sice jo, ale porušuje to tvoje pravidlo, že kamarádky nepícháš" řekla jsem.
"nejsem tvoje šukací panna" šeptla jsem.
"ne, nejsi Vali. A nebudem to dělat, když nemáš mood" spustil ruce z mých stehen.
"Niku, počkej" přitáhla jsem si ho zpět k sobě. Moje ruce sjely k lemu jeho trička, ze kterého jsem ho začala soukat. Toužila jsem po něm. Moje touha se zvedla ještě výš, když mi odhalil svou hruď a břicho.
Svlékl mi tílko a hned se začal věnovat mému krku. Z krku postupně pokračoval na mou podprsenku, která nebyla ničím vyztužená, byla to jen světle růžová krajka s květinovým vzorem obepínající moje menší poprsí.
"seš krásná" šeptl.
"nechápu, co ti na tom přijde krásnýho" řekla jsem.
"všechno, vždycky se mi líbily malý kozy na holce" odvětil mi a chytil mě pod zadkem.
"kam mě to neseš ?" zeptala jsem se.
"do pokoje" uculil se nevinně, když za námi zavřel dveře. Položil mě na postel a sundal mi tepláky, které během chvíle letěly někam do útrob jeho pokoje.
Moje ruce tak ihned sjely ke tkaničce na jeho kraťasech a začala jsem mu je sundávat.
...
"myslel jsem, že se po tom budeš chtít trochu tulit" šeptl, když jsem se od něj odsunula na druhou polovinu postele.
"já myslela, že to nemáš rád, seš muž" špitla jsem. Samozřejmě, že bych jinak šla. Miluju after sex cuddles.
"nemůžu, jo ?" zeptal se a přitáhl si mě k sobě. Svým tělem okopíroval polohu toho mého a objal mě rukou kolem pasu.
"teď jsi moje malá lžička" řekl s lehkým smíchem v hlase.
"to ty znáš ?" zeptala jsem se zaujatě.
"taky jsem kdysi miloval, měl holku Vali" zasmál se.
"ale teď už to tak přece není.. nevěříš ženám" špitla jsem.
"to sice ne, ale vím, že ty to máš ráda, tak proč bych ti to nezpříjemnil" zašeptal a dál mě tiskl v náruči. Opět se dostavil. Ten nepopsatelnej pocit bezpečí.
Otočila jsem se čelem k němu a přitulila se.
"dobrou noc Valerie" zašeptal mi do vlasů.
"dobrou Dominiku" špitla jsem nazpět do jeho hrudi a zavřela oči. Měla jsem trochu strach z toho, kam to kamarádství vlastně vede, ale tyhle myšlenky jsem vyhnala z hlavy, bylo mi teď až moc dobře.
ČTEŠ
Hvězdy //Nik Tendo
Fanfiction"mezi mnou a tvojí kámoškou žádná láska není, i když by si to moc přála. Já se za svůj život v ženách zklamal až dost a proto to už nikdy nehodlám udělat znova"