3.

418 23 2
                                    

Snad nikdy v životě mi čtrnáct dní neuteklo tak rychle, jako teď. Najednou byl pátek, já už byla doma ze školy, byla jsem už i po sprše a nově udělaným makeupem a už docela zoufale přemýšlela, co si vezmu na sebe.

Do oka mi nakonec padly kožené kalhoty, černá krajkovaná podprsenka a síťované triko s dlouhým rukávem.

V osm jsme tam měly být a momentálně bylo půl osmý.

"do patnácti minut je tady uber Valerie" křikla na mě Týna. Já na sebe tedy naházela svůj fit a jen si rozčesala svoje přírodně lehce zvlněné vlasy.

Obula jsem si svoje jedničkový mocha jordany, vzala si černou bundu a mohla vyrazit. Týna měla na sobě černé šaty odhalující i její popředí o něco víc obdařené než to moje a airforcy.

Přes rameno jsem měla kabelku a v ní peněženku a nouzovou krabičku cigaret spolu s telefonem. Obě jsme vyšly, zamkly byt a výtahem sjely do přízemí.

Cesta uberem byla dost nudná, naštěstí pro nás jsme během pěti minut byly na místě. Týna i přes můj protest zaplatila a my tak stály před klubem.

Týna dost očividně nechtěla na nic čekat a už se hrnula k sekuriťákovi i přes davy protivných lidí s kecy, že je předbíháme.

"dobrej, jsem Justýna a tohle je Valerie, jsme hosty Nik Tenda a Yzomandiase" řekla.

"jo to jste vy dvě, běžte" řekl a my tak vešly do klubu. Ještě tu skoro nikdo nebyl.

"pojď a neloudej se" řekla. Najednou jsme stáli u dalšího sekuriťáka se slovy, kdo jsme a že jsme hosty nějakýho Nik Tenda a Yzomandiase.

On nám otevřel a my tak chodbou vešly do místnosti plný kluků, řekla bych v rozmezí 20-28 let.

"ahoj kotě" ozvalo se a u nás se vynořil vysoký brunet. Tetování na rukách i obličeji. Hnědé vlasy a oříškovozelené oči, které se ihned střetly s těmi mými.

"jsem Dominik, ty budeš Valentýna, viď ?" řekl stále sledujíc moje tělo. Jo tak tenhle tak motá hlavu mojí kamarádce.

"Valerie" založila jsem si ruce na prsou, čímž jsem mu zabránila v pohledu na má prsa.

"um jo, jasný. Seznámim tě, pojď" řekl a vedl mě k jednomu z gaučů tady.

"Jakube, tohle je Valerie" řekl.

"Valerie, tohle je můj kámoš Jakub" představil mi hnědookého blonďáka, s tetováním snad úplně všude na obličeji i rukách.

"těší mě" podal mi ruku.

"i mě" pousmála jsem se. Tenhle byl aspoň slušně vychovanej.

"já si ji už převezmu, ty běž za Justýnou" řekl Jakub a vzal mě kolem ramen.

"co, že ses tu tak najednou zjevila i s Justýnou ?" pousmál se a někam mě vedl.

"přitáhla mě sem ona. Já tu hodlám najít hlavně zábavu, takže jestli jste nudný, moc u mě nepochodíte" ušklíbla jsem se.

"to my nejsme, nemusíš se bát. Co si dáš na pití ?" zastavil se se mnou u stolu s lahvemi alkoholu různého druhu, ale i nějakým nealkem určeným dle mého spíš na drinky.

"gin tonic ?" pousmála jsem se.

"jak je libo slečno" oplatil mi úsměv a nalil mi do kelímku trochu gina s tonicem, který mi hned na to dal do rukou.

Hvězdy //Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat