5. bölüm (sınıf)

12 2 0
                                    

Alya'nın anlatımından;

Gümbürtüyle açılıp ve aynı saniyede geri kapanan kapıya bakışlarımı çevirdim ve hızla elimdeki kitabı masaya koydum. karşımızda nefes nefese kalmış bora ve deniz vardı. sınıftaki herkes korkuyla yerinden kalktığında neler olduğunu anlamaya çalışıyordum. ikisinin yanına giderek yüzlerini inceledim. deniz korkmuş ve öfkeli bir ifadeyle yere çökmüş olanları anlamaya çalışıyor gibiydi. bakışlarım boraya döndüğünde, yüzündeki ifadeyi çözemiyordum, hislerini iyi gizliyordu. bakışlarımı ondan kaçırıp 'neler oldu?' diye sordum. hırıltılı nefesler alarak sakinleşmeye çalışan deniz araya girdi. 'revir de istila çıktı. doktor, daha biz ne olduğunu anlamadan insanlara saldırmaya başladı.' dediğinde sesi korku dolu çıkmıştı. denizin söyledikleri kumsalla gözlerimizin kesişmesine neden olmuştu. sessizce fısıldayarak 'bu bir zombi istilası olabilir mi?' demiştim. bora alayla bana elini salladı. 'aynen zombi istilası falan, filmler de mi yaşıyoruz biz?' sinirle ona döndüğümde 'olamaz mı? baksana! zombi'den başka böyle şekilde davranan bir şey var mı?' bora haklı olduğumu bildiği halde adımlarını üzerime gelecek şekilde attı. işaret parmağıyla omuzumdan beni ittirerek 'çok hayalperestsin. senin gibi küçük bir kız çocuğundan da bu düşünceler beklenirdi.' sert konuşması kalbimi kırsa da, ona öfkeyle bakmaya devam ettim. tek kaşımı havaya kaldırarak ondan iki adım geri çekildim ve meydan okurcasına baktım. bora ellerini önünde birleştirerek 'vay, kendinden çok emin gibisin?' ona hiçbir cevap vermeden bedenimi kumsala çevirdim ve ellerini tuttum. 'bana güveniyorsun değil mi?' kumsal başını onaylarcasına salladığında ona sımsıkı sarıldım. sıcacık kolları bir anne şefkatiyle beni sardığında başımı boynuna gömdüm ve korkumun geçmesini bekledim. göz ucuyla kumsala bakan deniz, ona baktığımı fark ettiğinde küçük bir çocuk gibi bakışlarını kaçırdı ve bana destek çıktığını belirttiği o cümleyi kurdu. 'alya haklı, her an her şey olabilir. her şey sadece filmler de olmuyor.' ona sıcacık gülümsediğimde, göz kırpmıştı.


Ölü bedenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin