Bölüm 1 -Crystal-

445 18 9
                                    

Ben Crystal Beck ama bana genellikle Crys derler çünkü yaşadıklarım crys kelimesine uyuyordu. Ben çok küçük yaştayken annem beni terk etti. Annemi 2 yaşında kaybetmiştim ben her zaman anne sevgisinden mahrum bir çocuk olarak yaşamıma devam ediyordum. Bu olayları  babamın anlattığı kadarıyla biliyordum elbette. Babam her şeyimdi annem bizi terk ettiğinden beri her şeyim babam olmuştu. Her şeyimle babam ilgilendi beni asla yalnız bırakmadı. Babamı çok seviyordum.  Ama babam bana bakmakta zorlanıyordu elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu fakat benimle ilgilenmek zorunda olduğu için ne tam anlamıyla çalışabiliyor nede kendi ile ilgilenebiliyordu. Maddi durumumuz çok iyi değildi annem gittikten sonra daha da kötü olmuştu bir gün annemi görürsem ona bunların hesabını sormak istiyordum.

Babam hem ben kendimi çok yalnız hissetmeyeyim annesiz büyümeyeyim diye ben 8 yaşındayken bir kadın ile evlendi artık üvey de olsa bir annem vardı. Babam, Harvey Beck evlenmişti normalde yanlış anlayabilirdim ama benim iyiliğim için evlendiğini biliyordum. İvory yani üvey annem beyaz tenli, siyah düz saçlı oldukça güzel bir kadındı babamla evlenene kadar üç kere evlenmiş ve üçünde de eşi farklı nedenler ile hayatını kaybetmişti. İvory çok şanssızdı hiç çocuğuda yoktu üç kere evlenmesine rağmen umarım bu evlilik hem babama hemde İvory'e şans getirir.

İvory bana çok iyi bakmıştı şuan 17 yaşındayım ama babam İvory ile evlendiğinde 8 yaşındaydım. İvory gerçek annemden farksız bir şekilde bakmıştı bana onun üvey annem olduğunu bilmesem gerçek annem olduğunu düşünebilirdim. Gerçekten onun da beni kendi çocuğu gibi gördüğüne eminim filmlerde gördüğümüz üvey anneler gibi değildi o beni korur gerçek annem gibi savunur severdi beni. Ne istersem alırdı beni mutlu etmeye çalışırdı onun ve babamın yanında kendimi asla yalnız hissetmesem de anne özlemi içimde vardı elbette o boşluk asla dolmuyordu İvory bile dolduramıyordu içimde olan o boşluğu...

Babam Harvey'in, İvory'i gerçekten sevdiğine emin değildim sadece bana bakması için evlendiğini düşünüyordum çünkü babam asla İvory'e iltifat etmez güzel sözler söylemezdi. Yinede emin olamıyordum.  Eğer babam gerçekten İvory'i sevmiyorsa İvory için çok üzücü olmalı çok şanssız bir kadın. Ama İvory'i ben gerçekten seviyorum çünkü bir üvey anne bu kadar iyi davranabilirdi üvey kızına.

İvory'e hiç anne demedim. Ona anne dememi istiyordu ama benim içimden asla gelmiyordu onu üzmek istemiyordum ama diyemiyordum bazen İvory abla bazen de sadece İvory diyordum anne demeyi bende isterdim ama içimden gelmiyordu üvey annemde beni üzmemek ve istemediğim şeyleri yapmaya zorlamamak adına asla konusunu açmazdı beni zorlamazdı ona anne demediğim için kendimi suçlu hissediyordum çünkü onun çocuğu yoktu olmayacaktıda en azından ben anne dersem belki biraz mutlu olabilirdi ama yapamıyordum üzgünüm İvory.

Üvey annem beni her zaman kristal gözlüm diyerek severdi çünkü gözlerim maviydi ve gerçekten kristal gibiydi ayrıca ismim de Crystal olduğu için çok uyumlu oluyordu. Okulda hikayemi duyanlar genellikle bana crys derdi buna üzülsemde aldırmazdım yaşadıklarımı kendim seçmedim nede olsa fakat bunu insanlar anlamıyordu yinede onlara kızmıyordum yaşamayanlar hikayemi bilemezdi

Genelde benimle arkadaş olmazlardı olsalarda annemin beni terk ettiğini ve üvey annemle yaşadığım vs. duyunca benden uzaklaşır ve bir daha asla konuşmazlardı kendimi yalnız hissediyordum ama babam beni bu kötü anılardan elinden geldiğince uzaklaştırıyordu. Derslerimde de iyiydim fakat ailesel sorunlarım gerçek annemin terk etmesi babama ve üvey anneme üzülüşlerim başarımı kötü anlamda etkiliyordu. Ayrıca okulda en arka sırada tek başıma oturmam da beni üzüyordu herkes arkadaşları ile güler eğlenirken ben yalnız başıma arkada otururdum bazen kafamı sıraya koyup sessizce ağlardım başkaları bu yaptığımı yapınca herkes onun yanına gider onunla ilgilenirdi ama ben ağladığımda kimse nedenini bile sormazdı gerçi sorsalar bile verecek bir cevabım var mıydı bilemiyorum...


...


1. Bölüm Sonu

Üvey AnnemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin